Son dakika BMd haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan BMd gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan BMd haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 357 bmd haberi bulunmuştur.
Perakende ciroları kasımda yükseldiBütün bir aya yayılan indirim kampanyaları nedeniyle kasım ayının hareketli geçeceğini öngördüklerini hatırlatan Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, “Hemen hemen beklentilerimiz doğrultusunda bir tablo ortaya çıktı. Kasımda üyelerimizin yüzde 67’sinin adet satışı ekim ayına göre arttı. Cirosunda artış beyan eden üyelerimizin oranı ise yüzde 76’ya ulaştı” dedi.
Vatandaşlar akın etti: Kasım ayı indirimleri perakendeye nefes aldırdıBirleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, "Kasım ayı özellikle nakit sıkışıklığı çeken markalarımıza bir nebze de olsa nefes aldırdı. Aralık ayının ikinci yarısının da hareketli geçeceğini öngörüyoruz." ifadelerini kullandı.
Kasım indirimleriyle perakendede satışlar yüzde 20 civarı arttıBirleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, dört aylık daralma döneminin kasımla şimdilik sona erdiğini belirterek, "İndirimler nedeniyle kasım ayında ortalama adet satışlarında yüzde 20 civarında bir artış oldu." dedi.
Perakende sektöründe yılbaşı hareketliliği!Yeni yıla sayılı günler kala alışverişlerde hareketlilik yaşanıyor. Yılbaşı alışverişlerinde giyim ve gıda başta olmak üzere yapay çam ağacı, kostümler, şapkalar ile ev ve ağaç süslemede kullanılan aksesuarlara büyük ilgi gösteriliyor.
Kasımda e-ticaret hacminin 500 milyar lirayı aşması bekleniyorBirleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, kasım ayında indirim kampanyaları sayesinde toplam e-ticaret hacminin 500 milyar lirayı aşarak rekor kıracağını beklediklerini bildirdi.
TMSF, Bizim Menkul Değerler AŞ'yi satışa çıkardıTasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF), Hazine mülkiyetinde bulunan yüzde 100 oranındaki Bizim Menkul Değerler AŞ (BMD Menkul) paylarını, kapalı teklif isteme ve açık artırma yöntemlerinin birlikte uygulanması suretiyle satışa çıkardı.
Ayakkabı ve giyimde maliyeti düşürecek öneriYüksek girdi maliyetleri nedeniyle fiyat tutturmakta zorlanan ve ihracatın yanı sıra iç pazarda da satışları daralmaya başlayan hazır giyim ve ayakkabı üreticileri ile markalar, çözüm önerilerini tartışmak için bir araya geldi.
TEKNOFEST 2024’te yeni bir heyecanGenç mühendis adaylarının motivasyonlarını artırmak ve hayal güçlerini genişletmek amacıyla bu yıl ilk kez düzenlenecek olan T3Al Hackathon Yarışması, TEKNOFEST 2024’te teknolojiseverlerle buluşacak. T3 Vakfının yürütücülüğünde ve T3Al Büyük Dil Modeli Geliştirme Projesi paydaşlarının desteğiyle düzenlenecek olan bu yarışma kamu, özel sektör ve üniversitelerin katılımına açık olarak gerçekleştirilecek.
E-ticarete yasayla ‘ihracat desteği’E-ticaret Kanunu değişiyor. E-ticaret platformlarına ihracata katkı karşılığı “lisans bedeli” desteği sağlanacak. Bu platformların ödeyeceği lisans bedeli altıda bire kadar düşebilecek.
TMSF'den üç ihaleTasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF), Hazine mülkiyetindeki HES Hacılar Elektrik Sanayi ve Ticaret AŞ ile Erciyes Çelik Halat Tel Sanayi AŞ'ye ait Boyçelik Metal Sanayi AŞ'nin paylarını satışa çıkardı.
TMSF üç varlığı satışa çıkardıTasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF), Hazine mülkiyetindeki HES Hacılar Elektrik Sanayi ve Ticaret AŞ ile Erciyes Çelik Halat Tel Sanayi AŞ'ye ait Boyçelik Metal Sanayi AŞ'nin paylarını satışa çıkardı.
İşte Türkiye'nin En Etkin 50 CFO'suİş dünyasında yaşanan hızlı değişim ve dönüşüm, CFO'ları (Chief Financial Officer - Mali İşler Başkanı / Finans Direktörü) organizasyonların karar süreçlerinin merkezi figürleri haline getirdi...
Enflasyonu düşürmek için 2 öneriBirleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, özellikle son aylarda enflasyonu yüksek maliyet artışlarının tetiklediğine dikkat çekti.
Murat Kurum'dan Birleşmiş Markalar Derneğine ziyaretİstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Murat Kurum, Birleşmiş Markalar Derneğini ziyaret etti. Kurum, tarihi yarımadayı moda merkezi haline getireceklerini söyleyerek "Benim hayalim orası canlansın. Dükkanlar olsun. Oraya gelen turistler, bizim markamızı artık iyice öğrensin, yaşasın orada ve satın alsın” dedi.
Perakendeci 2024 yılından umutluBirleşmiş Markalar Derneği’nin (BMD) ‘Perakende Buluşması – Ne Oldu Ne Olacak?’ etkinliği, organize perakendenin lider isimlerini bir araya getirdi.
Cirolar artarken satış adedi düştüOrganize perakende markaları 2023 yılında yüksek enflasyona paralel olarak cirolarında ortalama yüzde 80’in üzerinde artış sağlarken her üç markadan birinin adet satışı 2022’nin gerisinde kaldı.
‘Fiyatlar artacak’ beklentisi kırılmalıTürkiye’nin önde gelen 508 markasını çatısı altında buluşturan ve her ay yaptığı anketlerle organize perakendenin nabzını tutan Birleşmiş Markalar Derneği’nin (BMD) Başkanı Sinan Öncel, “Bizim öncelikle piyasadaki ‘fiyatlar daha da artacak’ beklentisini kırmamız gerekiyor. Beklentinin kırılmasında ekonomi yönetimine önemli görevler düşüyor” dedi. Öncel, bu kanıya varmasında, hem yerli tüketicinin, hem de turistlerin alışverişlerini kısmasının belirleyici olduğunu ifade ederken şunları söyledi:
Perakendecinin gözü kasım kampanyasındaYaz sezonunu genel olarak verimli geçiren organize perakendenin adet satışlarında eylül ayında başlayan daralma ekim ayında da devam etti. Gıda dışı ürünlerin satışında üst üste iki aydır görülen küçülme, perakende sektöründe gelecek dönem için alarm işareti olarak yorumlandı. ‘Efsane cuma’ indirimleriyle sektörde canlılık bekleniyor.
İş dünyası ikinci yüzyıl için hazır!İş dünyası temsilcileri Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. kuruluş yıl dönümünü kutlarken ülkeyi ikinci yüzyılda da başarıya taşımayı amaçlayan mesajlarını paylaştı.
Zincir marketlerde ‘indirim’ zamanı! Peş peşe açıkladılarGeçen hafta gıda perakendecileriyle buluştuklarını belirten Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Cumhuriyet’in 100. yılında marketlerden büyük bir indirim kampanyası beklediklerini söylemişti.
Perakende sektörü verimliliğe odaklandı22’ncisi düzenlenen Perakende Günleri 2023, ‘Dijital Dünya-Yeni Müşteri, Yeni Perakende, Yeni Dönem’ ana temasıyla başladı. Verimlilik çalışmalarına odaklanan perakende sektörü tarafından iç piyasayı canlandırmak için çalışmaların devam edeceği vurgusu yapıldı.
Bmd ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.