02.06.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:
DIŞ HABERLER
ABD’de yapılan bir araştırmaya göre, ruhsal durumumuz sosyal medya tercihlerimizi etkiliyor. Araştırma, mutlu olduğumuz zamanlarda Instagram’a fotoğraf yüklediğimizi, mutsuz olduğumuz zamanlarda ise Twitter’a yöneldiğimizi ortaya koyuyor. San Francisco merkezli içerik pazarlama şirketi Chute’un araştırmasında, Twitter ve Instagram’da Mc Donalds’s, Nike ve Nintendo’nun aralarında yer aldığı 30 büyük markanın bahsedildiği tweet ve fotoğraflar incelendi. Chute, yazılı tweetlerle karşılaştırıldığında fotoğraf içeren tweetlerin 4 kat daha fazla olumlu içeriğe sahip olduğunu ortaya çıkardı.
Şikâyet yollama plaformu
Aynı karşılaştırmada, yazılı tweetlerin 2.5 kat daha çok olumsuz mesaj içerdiği belirtildi. Bu durumun sebepleri arasında, kullanıcıların Twitter’la birçok markanın müşteri hizmetleri temsilcilerine ulaşabilmeleri yatıyor. Chute’ın kurucularından Ranvir Gujral, Twitter’ın şikâyet yollama platformu olarak kullanıldığını söylüyor.