Gündemİçişleri Bakanlığı 1200 personel alımı başvurusu nasıl yapılır? İşte aranan şartlar!

İçişleri Bakanlığı 1200 personel alımı başvurusu nasıl yapılır? İşte aranan şartlar!

22.02.2019 - 11:32 | Son Güncellenme:

İçişleri Bakanlığı, yapacağı personel alımı ile ilgili olarak adaylar için başvuru kılavuzu yayınladı. Yayınlanan kılavuz ile alınacak 1200 personelde aranan şartlar belli olmuş oldu. Adaylar hem merkez hem de taşra teşkilatlarında istihdam edilecek. Peki İçişleri Bakanlığı personel alım başvurusu nasıl yapılır, başvuru şartları neler?

İçişleri Bakanlığı 1200 personel alımı başvurusu nasıl yapılır İşte aranan şartlar

İçişleri Bakanlığı 1200 personel alımı başvuruları başladı. www.icisleri.gov.tr adresi üzerinden yapılan duyuru ile başlayan İçişleri Bakanlığı 1200 personel alımı başvuruları resmi site üzerinden verilen linke tıklayarak e-devlet platformu üzerinden gerçekleştirilecek. Adaylar içerisinde Ön Lisans ve Lisans programlarına başvuru da bulunacak olan adaylar 2018 KPSS sınavından 60 puan ve üzeri bir puan almış olmak zorunda!

Haberin Devamı

İÇİŞLERİ BAKANLIĞI 1200 PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

İçişleri Bakanlığı 1200 personel alımı başvurusu www.icisleri.gov.tr adresi üzerinden yayımlanan duyuruda verilen başvuru linki üzerinden e-devlet platformuna bağlanılarak gerçekleştirilecek. Adaylar sınav şartlarına uymak koşulu önlerine çıkan ekrandan uygun oldukları pozisyonlara başvurabilecek. Aday seçtiği pozisyonun ardından önüne çıkan kimlik ve nüfus bilgilerinin doğruluğunu kontrol ettikten sonra KPSS 2018 sınav bilgileri ekranından kullanmak istediği puanı seçecek. Öğrenim Bilgisi ekranında yer alan bilgiler kontrol edildikten sonra başvuruda bulunulacak olan pozisyon seçilecek. Adres ve iletişim bilgilerinin girilmesinin ardından Adli sicil bilgileri ve sağlık bilgileri aşamaları gelecek. Bütün bu aşamalar tamamlandıktan sonra fotoğraf yüklenip başvuru tamamlanacak

Haberin Devamı

ADAY BAŞVURU KILAVUZU İÇİN TIKLAYINIZ