24.09.2024 - 07:02 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Yapı Kredi Step ile küçük tercihlerin büyük farklar yarattığını ifade eden Yapı Kredi Kurumsal İletişim Direktörü Arda Öztaşkın, şöyle konuştu:
“Sürdürülebilir bir dönüşüm için bireysel çabanın çok önemli olduğuna inanıyoruz. Step ile sürdürülebilirlik yolculuklarına nasıl başlayacaklarını bilmeyen büyük bir kitleye rehberlik etmek için geçtiğimiz yıl yola çıkmıştık. Bankamızın 80 yılını kutladığımız bu yıl ise sürdürülebilirlik vizyonumuzu yansıtan Step ile 1 milyonu aşkın kullanıcıya ulaştık. Step ile bireyleri sürdürülebilir tercihlere yönlendirirken, aynı zamanda iletişim kanallarımızı aktif bir şekilde kullanarak bu konuda toplumsal farkındalığı da pekiştiriyoruz. Bu kapsamda Yapı Kredi olarak, Step üyelerimizi yalnızca bilgilendirmiyoruz, aynı zamanda onların tercihleriyle büyük bir dönüşümün parçası olmalarına katkıda bulunuyoruz.”
10 bin ağaç kurtarıldı
Step üyelerinin dijital ekstreye geçerek, alışverişlerinde dijital slip alarak, ATM’lerde e-bilgi fişi kullanarak 118 milyondan fazla kâğıt tasarrufu sağladığını belirten Öztaşkın, “10 binden fazla ağacı kurtardı. Bununla birlikte kullanıcılarımız Step markalarından alışveriş yaparak, toplu taşıma kullanarak, sürdürülebilir temalı finansal ürünler tercih ederek kazandıkları Step puanlar ile ayrıca STK’ların sürdürülebilirlik odaklı projelerine düzenli kaynak sağladı” dedi.