25.10.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Bu yıl 14.’sü düzenlenen Stevie Awards’da Ziraat Bankası “Yılın Kurumsal İletişim Departmanı” kategorisinde gümüş, Ziraat Türkiye Kupası sponsorluğu ile “Yılın Sponsorluk Kampanyası”, 153. yıl televizyon reklam filmi ile “Halkla İlişkiler-Video”, 2016 yılı faaliyet raporu ile “En İyi Faaliyet Raporu” ve kurum içi vizyon toplantıları ile “En İyi İç Motivasyon Etkinliği” kategorilerinde birer bronz ödülün sahibi oldu.
‘Global bir marka’
Ödül törenine Ziraat Bankası’nı temsilen katılan Bankacılık Operasyonları ve İletişim Genel Müdür Yardımcısı Ali Kırbaş “Ziraat gibi bir markayı konumlandırmak özenli ve öngörülü projeler gerektiriyor. 1.5 asrı aşan geçmişe sahip bir bankanın sektörün hemen her alanında lider olarak sürdüğü başarıları, bu tür uluslararası saygın değerlendirmelerle de taçlanıyor. Dünyanın 95 noktasında faaliyet gösteren Ziraat Bankası artık global bir marka. Böyle global nitelikli bir organizasyondan beş ödülle birlikte dönmek bu nedenle hepimiz için ayrıca gurur verici. Ziraat Bankası olarak her zaman müşteri merkezli çözümler üretmeye ve müşterilerimize daha fazlasını sunmaya devam edeceğiz” dedi.
Özbekistan atılımı...
Ziraat Bankası, ortağı olduğu, Özbekistan’ın ilk yabancı sermayeli bankası UTBANK’ın hisselerinin tamamını alarak ülkedeki yatırımlarını büyütmeyi hedefliyor.
Ziraat Bankası Kurumsal Mimari Grup Başkanı İlker Met, “UTBANK’ın Özbekistan’da yüzde 100 Ziraat Bankası sermayesiyle hizmet vermesine yönelik bir süredir yürütülen detaylı görüşmelerde ön mutabakat sağlandı. Özbekistan’da yaklaşık 1 milyar dolarlık doğrudan Türk yatırımı var, bu yatırımların gelecekte daha da yükselmesini bekliyoruz” dedi.