08.09.2011 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Yılmaz, “Tivibu’ya özel ilk spor kanalı SPORTİVİ’yi Tivibu Web ve Tivibu Cep’te yayına alan TTNET, öte yandan Tivibu Cep uygulamasını dünyanın en yaygın mobil işletim sistemlerinden Android işletim sistemi kullanan cep telefonları ve Motorola Xoom tabletlerde yayına aldığını” bildirdi. Yılmaz, Tivibu ev platformunda anket uygulamasını hayata geçireceklerini de duyurdu.
Türk Futbol Milli Takımları ana sponsoru TTNET’in Türkiye-Avusturya milli maçı dolayısıyla Viyana’da düzenlediği basın toplantısında konuşan Yılmaz, “4 Temmuz’da yayına giren SPORTİVİ Tivibu’ya özel ilk spor kanalı olacak. SPORTİVİ spor yayıncılığına yeni bir soluk getirecek” dedi.
1.1 milyon abonesi var
Kullanıcıların ihtiyaçlarını 360 derece karşılama yaklaşımı içinde olduklarını, TV yayıncılığında önemli yeniliklere imza atmaya devam edeceklerine vurgu yapan ve SPORTİVİ’nin bu açılımlarının canlı bir örneğini söyleyen Yılmaz, yeni dönem stratejilerinin proje geliştirme temelli olduğunu kaydetti.
Yılmaz, “Emin adımlarla büyüyen ve gelişen Tivibu platformunda mevcut durumda 27 bin Tivibu Ev, 1.1 milyon Tivibu Web abonesi bulunduğunu kaydetti. Milli takımının Avrupa Şampiyonası grup elemelerinde Avusturya ile oynadığı maçı izlemek üzere TTNET’in Viyana’ya düzenlediği basın turunda TTNET’in reklam yüzü ünlü oyuncu Pascal Nauma da yeraldı.