25.02.2019 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Uygulama ile müşterilerin 3 aylık gıda alışverişlerine göre besin dağılımları ile günlük ideal besin tüketim tablosu yan yana yer alıyor. Kişiye özel öneriler indirimli olarak sunuluyor. Uygulama, Stevie Awards tarafından düzenlenen ‘Satış ve Müşteri Hizmetleri’ ödüllerinde ‘Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon’ ve ‘Yılın Fark Yaratan Satış Uygulaması’ kategorilerinden 2 ödülün sahibi oldu.
Türkiye’ye Grand Stevie’yi kazandıran Migros bugüne kadar aldığı Stevie ödüllerinin sayısını 22’ye yükseltti.
Migros Ticaret Sürdürülebilirlik Komitesi Başkanı Demir Aytaç, “Tüketiciler kendileri için özel olarak düşünülerek önlerine hazır olarak gelen ve doğrudan fayda gördükleri kampanya ve hizmetlere daha fazla bağlılık gösteriyor. Bu doğrultuda, toplumsal ihtiyaçlardan yola çıkan proje ve kampanyaların iş sonuçlarındaki geri dönüşü daha hızlı oluyor.
Sağlıklı Yaşam Yolculuğu projemizi bu bakış açısıyla hayata geçirdik ve çok kısa sürede etkisini gördük” dedi.