13.04.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Basın mensuplarıyla biraraya gelen Emaar Properties’in Türkiye’deki iştiraki Emaar Türkiye’nin CEO’su Cenk Arson, “Emaar’ın alışveriş merkezlerine 2016 yılında 125 milyon ziyaretçi geldi. Yalnızca Dubai Mall, 80 milyon ziyaretçiyi ağırladı. 3 yıl üst üste bu rakamı koruyan Dubai Mall, dünyanın en çok ziyaret edilen alışveriş ve eğlence destinasyonu olmanın yanısıra dünyanın en çok ziyaret edilen yaşam merkezi unvanına sahip. Bu başarının ardında, Emaar’ın müşteri deneyimini temel alarak yarattığı iş ve kârlılık modeli yer alıyor. Bu modeli şimdi de Emaar Square Mall projesiyle ülkemize taşıyoruz” diye konuştu.
Tüm sektörün alışveriş merkezlerine gelen ziyaretçi sayısını artırmak için çalıştığını söyleyen Arson, “Biz hedefimizi bir adım öteye taşıdık. Emaar deneyimini kullanarak Türkiye’ye yeni bir turizm potansiyeli kazandırmak istiyoruz. Türkiye’deki AVM ziyaretçilerinin arasında turistlerin oranı yüzde 2 civarında. Kendimize 2023 sonunda yüzde 10’a çıkarma hed efi koyduk. Bu oldukça iddialı bir rakam. Odağımızda üst gelir grubu yer alıyor. Türkiye’nin para harcayan turistlere ihtiyacı var” dedi.