28.12.2017 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Ulusal ve uluslararası markalarla yaptığı işbirlikleri ile tanınan Mar Yapı, gelecek yıl başlaması beklenen Çinli turist akınına hazırlanıyor.
Çin’in 2018 yılını turizmde ‘Türkiye yılı’ ilan ettiğini hatırlatan Mar Yapı İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Robert Varon, “Bu yıl stratejik ortaklık kurduğumuz Çinli Wanda Grubu ile onların seyahat acenteleri vasıtasıyla bir hazırlık içindeyiz” dedi.
Her yıl 127 milyon Çinli seyahat ediyor. Dünyada her yıl seyahat edenlerin nerdeyse yüzde 23’ü Çinli. Yani dünyayı gezen her 10 kişiden 2’si Çinli. Tüm dünyadaki harcamaları toplamı ise 261 milyar dolar civarında.
Türkiye’nin Çin turizminden aldığı payın çok düşük olduğunu belirten Varon, şunları söyledi:
Road-show’a hazır
“2017 yılında Türkiye’yi ziyaret eden Çinli turist sayısı 190 bin civarında. 2018 hedefi ise 550 bin. Seyahat eden toplam Çinli turist sayısına bakıldığında bu hedefi bile yetersiz görüyoruz. Turizm yatırımlarımızla bu anlamda Türkiye turizmine katkı sağlamak için adımlar atıyoruz.”
İşbirliğinin ilk adımı olan Wanda Vista Oteli İstanbul, 2018’de faaliyete geçecek.
SİNEMALARDA G SIRASI ATAĞI
İstanbul’da Cinemaximum’larla anlaşan Mar Yapı, ‘G’ sırasından sinema bileti alanlar arasında yapacağı çekilişle Dubai ve Bodrum’da çift kişilik tatil hediye edecek.
Kampanya boyunca Emaar, Ataköy A Plus, Aqua Florya, Akbatı, Marmara Forum, Akasya, İstinye Park, Kanyon ve Zorlu AVM’de yer alan Cinemaximum’ların ‘G’ sırasından bilet alanların çekilişe katılmaya hak kazanacağını belirten Robert Varon, şunları söyledi:
“Proje dahilinde anlaşmalı olduğumuz sinema salonlarının ‘G’ sırasından bilet alanlar arasında çekiliş yapacağız. Kampanyamız çalışmaları kapsamında anlaşmalı olduğumuz tüm Cinemaximum’ların ‘G’ sırasındaki koltuklarının tasarımını değiştirdik. Koltukların kolçaklarında USB şarj aparatlarını eklemenin yanı sıra sinema salonları ve fuaye alanında da bir çok tasarımla yerimizi aldık.”