Ekonomi2025’te iç ve dış pazarda büyüme hedefiyle yatırıma odaklanacak

2025’te iç ve dış pazarda büyüme hedefiyle yatırıma odaklanacak

31.12.2024 - 07:02 | Son Güncellenme:

Piliç eti markası Lezita, uluslararası gıda markası olma vizyonu çerçevesinde 2025 yılında da üretmeye, istihdam sağlamaya ve büyümeye devam edecek.

2025’te iç ve dış pazarda büyüme hedefiyle yatırıma odaklanacak

Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşları arasında 78’inci, Ege Bölgesi Sanayi Odası’nın Ege’nin İlk 100 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 6’ncı sırada yer alan Lezita, 2025 yılında da yatırıma, iç ve dış pazarda büyümeye odaklanacak. Son üç yılda 100 milyon euro’luk yatırım gerçekleştirdiklerini dile getiren Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, önümüzdeki yıl iş stratejisinin temelinde yine yatırımların yer alacağını söyledi.

Haberin Devamı

‘Hedefimiz liderlik’

Mesut Ergül şöyle konuştu:

“Deprem nedeniyle ara verdiğimiz Kahramanmaraş yatırımımıza hızla devam ediyoruz. İç Anadolu, Güneydoğu ve Doğu Anadolu bölgelerine daha yakın olacağımız yeni tesisimiz, Ortadoğu’ya olan yakınlığıyla da ihracatımızı artıracak. Bu tesis sayesinde üretim kapasitemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz. Damızlık, kuluçkahane ve yem fabrikasını da içeren bu yatırımla hedefimiz beyaz et sektöründe liderlik. Yeni yatırımlarımızla piliç eti üretimi, ileri işlem üretimi, tedarik zinciri, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri alanlarında daha da güçleneceğiz.”

Lezita, farklı ülkelerdeki satışlar için ilgili pazarın gereksinim ve tüketim trendlerine göre ürün ve satış aksiyonları geliştiriyor.

Haberin Devamı

Yeni ülkelere ihracat

Lezita’nın yenilikçi ürünlerini, yaklaşık 70 ülkede tüketiciyle buluşturduklarını dile getiren Ergül, “Hedef pazarlarımıza yönelik kampanyalarla Lezita’yı uluslararası platformlarda daha geniş kitlelere tanıtma stratejisi izliyoruz. Müşterilerimizden gelen geri bildirimlere ve fuar katılımlarına büyük önem veriyoruz. Bu doğrultudaki çalışmalarla ihracat yaptığımız ülkelere sürekli yenilerini ekliyoruz. 2025’te de mevcut pazarlarımıza yenilerini ekleyerek ihracat hacmimizi artırmayı planlıyoruz. Yurt içinde de ilkini İzmir’de, ikincisini Ankara’da açtığımız konsept mağazalarımızı tüm Türkiye’ye yaymak isdiyoruz” dedi.