27.01.2014 - 11:12 | Son Güncellenme:
Mobil iletişim uzmanı ve aynı zamanda Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Zehra Öney’in “Mobil Pazarlama” dersini alan sınıfına destek sponsoru olan Vodafone, kapılarını Yeditepe Üniversitesi öğrencilerine açtı.
Türkiye’nin en büyük vakıf üniversitesi olan Yeditepe Üniversitesi ile dünyanın en büyük GSM operatörlerinden Vodafone, ülkemizde ilk defa hayata geçirilen bir işbirliğinin öncüsü oldu. Vodafone, Mobil iletişim uzmanı ve aynı zamanda Üniversitenin Öğretim Görevlisi Zehra Öney’in Yeditepe Üniversitesi’nde verdiği “Mobil Pazarlama” dersi sınıfına destek sponsoru oldu. Bu sayede hem öğrenciler mobil pazarlamayı bir dünya devini analiz ederek öğrenme şansını yakaladı, hem de Vodafone dijital çağın temsilcisi olan gençlerle arasındaki bağı sağlamlaştırdı.
Bu işbirliğinin ilk etkinliği önceki gün Vodafone Maslak Plaza’da gerçekleştirildi. Mobil Pazarlama dersi alan Yeditepe Üniversitesi öğrencileri, Vodafone’a konuk olarak hem Vodafone yetkilileri ile bir araya geldi, hem de operatör dünyasını birinci ağızdan dinleme şansını yakaladı.
Etkinliğin açılış konuşmalarını Vodafone Türkiye Bireysel Servisler Direktörü Ömer Kuyucu, Mobil Pazarlama, Marka İşbirlikleri ve Sadakat Programları Kıdemli Müdürü Emre Kanaat, Yeditepe Üniversitesi Kurumsal İletişim Müdürü Ayşegül Gülbay ve Zehra Öney’in yaptı. Etkinlikte; Marka Stratejisi ve İletişimi Kıdemli Müdürü Orhan Oral Uzal, Gençlik Segment Kıdemli Uzman Pazarlama Müdürü Merve Yavuz, İş Geliştirme Kıdemli Müdürü Fatih Otluoğlu ve Emre Kanaat Vodafone’u anlatan birer sunum yaparak, öğrencilere dünyadaki ve Türkiye’deki mobil sektörünü pazarlama ve satış noktasında ele alarak farklı bir çerçeve çizdi.
Yeditepe Üniversitesi öğrencilerinden Ece Yüngül, Mert Dursun, Cansu Özol, Can Sevimli ve Fatoş Piranlıoğlu da mobil pazarlama ve mobilin geçmişten günümüze izlediği yolu anlatan sunumlar gerçekleştirdiler. Bu sayede öğrenciler; Vodafone’un üst düzey yetkililerine sunum yapma şansını da yakalamış oldu.