02.07.2015 - 14:38 | Son Güncellenme:
İş dünyası ve toplumun her alanı hızla yayılan dijitalleşme dalgasının etkisinde büyük bir dönüşüm yaşıyor. Finanstan sağlığa hemen hemen her sektörün geleceğini belirleyen bu dönüşüm; kendilerini rekabette bir adım öteye taşıyacak olanın hızla dijitalleşmek olduğunu bilen şirketleri ise doğru çözüm arayışlarına itiyor.
Geçtiğimiz yıl yenilenen konsepti ile yüzde yüz iş dünyasına yönelen CeBIT Bilişim Eurasia, bu ihtiyaca kapsamlı bir cevap sunmaya hazırlanıyor. "İnovasyon ve Geleceğin Teknolojileri" ana teması etrafında dijitalleşme sürecine odaklanan CeBIT Bilişim Eurasia ve CeBIT Global Conferences 2015 kapsamında, bilgi ve iletişim teknolojilerinin en güncel kullanıldığı sektörler için özel bölümler oluşturuldu. Bu yıl etkinlik, Ar-Ge ve İnovasyon; Data Center; Sağlık Teknolojileri; Eğitim Teknolojileri; Uydu, Yayıncılık, Kablo ve IP TV ve ERP Özel Bölümü olmak üzere farklı tematik alanlarıyla tüm bu sektörlerde dijitalleşmeyi ele alıyor.
Hannover Fairs Turkey Fuarcılık Genel Müdürü Alexander Kühnel, "CeBIT Bilişim Eurasia, bu yıl vites yükseltiyor. Yenilenen fuar eşzamanlı düzenlenen Global Conferences ile birlikte şirketler, sektörler ve kamu için dijitalleştirme çözümlerine, zorluklarına ve fırsatlarına odaklanıyor. Yıllardır, en yeni teknolojik ürünlere ev sahipliği yapan etkinlik, geleceğin teknolojilerini tek çatı altında toplayarak, Türkiye'nin dijitale geçişinde yeniden önemli bir misyon üstleniyor. Bu yıl fuar ve konferanslarda öne çıkacak konular arasında; Mobil Ekonomi, Eğitim, Sağlık, İletişim, Uydu İletişimi, İnovasyon, Ağ, Güvenlik, Büyük Veri, E-Devlet Çözümleri ve Metropolitan Solutions yer alacak" diye belirtti.
CEBIT BİLİŞİM EURASİA: YENİ PAZARLARA ULAŞMANIN EN ETKİLİ YOLU
Avrasya'nın dijital dönüşümüne katkı sunmayı amaçlayan CeBIT Bilişim Eurasia, 2023 yılında en büyük ilk 10 ekonomi arasına girmeyi hedefleyen Türkiye'de ICT sektörünün yeni pazarlara doğru gelişimini destekleyerek önemli ir misyon daha üstleniyor. Hannover Fairs Turkey Genel Müdür Yardımcısı Murat Özer, "Türkiye ve çevresi bilişim, teknoloji ve haberleşme sektörü tedarikçileri için yüksek büyüme potansiyeline sahip bir pazar olarak öne çıkıyor. CeBIT Bilişim Eurasia ile katılımcılara bu pazara ulaşarak karar vericilerle doğrudan bağlantı kurmanın en kolay yollarından birini sunuyoruz” diyor.
Türkiye’deki bilgi ve iletişim teknolojileri sektörünün küresel ölçekte rekabet gücünü arttırması ile birlikte CeBIT Bilişim Eurasia’nın, gerek Türkiye pazarına girmeyi amaçlayan, gerekse Avrasya pazarlarında hedefleri olan firmalar için mükemmel bir platform sağlıyor. CeBIT Bilişim Eurasia’nın bu yılki hedef pazarları arasında Türkiye’nin yanı sıra Türki Cumhuriyetlerden, Azerbeycan, Kazakistan, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti; Ortadoğu'dan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, İsrail, Ürdün, Lübnan ve Iran; Afrika coğrafyasındandan Mısır, Libya, Etiyopya ve Chad; Avrupa’dan, Arnavutluk, Makedonya, Hırvatistan, Bulgaristan, Polonya ve İngiltere; Uzakdoğu'dan Çin, Güney Kore, Tayvan ve Japonya yer alıyor.