05.05.2016 - 13:56 | Son Güncellenme:
Instagram’in yeni profilleri Facebook‘un sayfalarından bazı özellikler taşıyor. Şirketlerin türlerine göre kategorize edilmesi ve kullanıcıların kendilerine iletişim butonu ile ulaşabilmesi test edilen yeniliklerin arasında.
Kullanıcılar tek bir dokunuş ile marka sahibine e-posta atabilecek ya da markanın kendisine en yakın bayiisinin yol bilgisini alabilecek. Bu özelliklere dair ilk ekran görüntüsü sosyal medya blogu Later.com‘da yer aldı. Ayrıca uygulama test aşamasında olan yeniliğin sınırlı sayıda küçük bir kullanıcı grubuna sunulduğunu açıkladı. Sosyal medya platformu uzun zamandır markalara, küçük işletmelere ve dünyaca ünlü markalara platform üzerinde hesap oluşturmasına izin veriyordu. Platform ilk olarak hayatımıza Twitter ile beraber giren doğrulanmış hesapları gösteriyordu.
İlginizi Çekebilir: Instagram’da Takipçi Kazanmanın Yolları Instagram Bu Konuda Ne Kadar Başarılı?Bu gibi yeniliklere rağmen uygulama, şirketlerin kullanıcılar ile beğenme, yorumlar ve linkler dışında bir yolla iletişime geçmesini sağlayamıyor. Yeni iş profilleri Instagram’ın bir sonraki adımı için son derece önemli ve aktif bir Facebook sayfası kadar ilgi çekici olabilir. Facebok’un CEO’su Mark Zuckerberg daha önce Facebook’un sahip olduğu servislerin aynı zamanda tüketicilerin üreticiler ile iletişime geçebildiği platformlar haline getirmek istediğini açıklamıştı. Bu demek oluyor ki WhatsApp üzerinden aldığınız ayakkabı konusunda yardım bulabilirsiniz ya da Messenger üzerinden bir robotla iletişime geçebilirsiniz.
Instagram, Apple Cihazlarına Çoklu Hesap Özelliğini Getirdi!