13.06.2018 - 16:46 | Son Güncellenme:
Onur Binay/milliyet.com.tr
Instagram'das Shoppable adlı etiketler, Hikayeler'de açıldı. Şirket, 2016 yılında sınırlı sayıda 20 ortakla özelliği test etmeye başladı. O zamandan beri hit oldu ve genişledi. Bugünden başlayarak, Hikayeler'de küçük bir alışveriş çantası etiketine basarak ürün hakkında daha fazla ayrıntı öğrenebilir ve alışveriş yapabilirsiniz. Adidas'tan Louis Vuitton'a kadar insanlar dünyanın dört bir yanındaki favori markalardan alışveriş yapabilecek.
Bu basit bir eklenti ama Hikayeler'in başarısı göz önüne alındığında, platformda satış yapan markalar için güçlü bir özellik. "Her gün Instagram Hikayeleri kullanan 300 milyon kişi bulunuyor ve insanlar hızla artan markalardan yeni ürünler buluyor.
Yakın zamanda yapılan bir ankette, Instagrammer'ların ilgilendikleri markalarla tanışmak, beğendikleri ürünlere ilişkin içeriden bilgi almak ve yeni ürünler hakkında bilgi edinmek için Hikayeler takip ediliyor.