SosyalmedyaFacebook, pazarlamacılarla influencer'ları birbirine bağlayacak bir platform üzerinde çalışıyor

Facebook, pazarlamacılarla influencer'ları birbirine bağlayacak bir platform üzerinde çalışıyor

18.05.2018 - 09:45 | Son Güncellenme:

Facebook yakında pazarlamacılara şirketlerinin markayla en iyi uyuşan influencer'ları (içerik üreticisi) bulmasını kolaylaştırmak için tasarlanmış yeni bir platform sunacak.

Facebook, pazarlamacılarla influencerları birbirine bağlayacak bir platform üzerinde çalışıyor

Onur Binay/milliyet.com.tr

Haberin Devamı

Facebook, pazarlamacılar ile müşterileri buluşturacak yeni bir uygulama üzerinde çalışıyor. Pazarlamacılar markalarıyla en çok uyuşan üreticileri kolayca bulabilecek. Buna "Markalı İçerik Eşleme" adı veriliyor ve öne çıkan üç özellik vardır: Arama, Önerilen İçerik Oluşturucular ve Kayıtlı Listeler.

Arama üzerinden içerik oluşturucuların hangi kitleye ulaştıklarını aratabilirsiniz. Örneğin, genç kadınlara uygun veya genç kadınlar için popüler olan içerik oluşturucuları aratabilirsiniz.

Kayıtlı Listeler, seçtiğiniz konular hakkında daha fazla bilgi bulabileceğiniz yerlerdir. Bunları video başına etkileşim veya görüntüleme sayısına göre sıralayabilir. Ayrıca içerik oluşturucunun bir araya getirdiği bir portföyü görüntüleyebilirsiniz. Portföy, kitle analizlerini ve içerik oluşturucunun en iyi markalı içeriğini de içeriyor.

Haberin Devamı

Önerilen İçerik Oluşturuculara gelince, önceden ayırdığınız benzer bir içerik oluşturucuların listesisini buradan görüyorsunuz.

Önümüzdeki aylarda, içerik oluşturucular için iki yeni para kazanma özelliğini keşfedeceğiz. Birincisi, reklamverenlerin ve içerik oluşturucuların Facebook'ta markalı içerik fırsatları için kolayca bağlantı kurmasına yardımcı olan bir araç. Teste katılan içerik oluşturucular, uzmanlık alanlarını vurgulayan bir portföy oluşturabilir ve reklamverenler, içerik oluşturucuları, markalaşmış içerik kampanyaları konusunda işbirliği yapmaları için arayabilir, bulabilir.

Henüz, bu platformun ne zaman geleceğini veya ne kadar ilerlediğini bilmiyoruz. Fakat ortaya çıktığında, Facebook'un eski içerik oluşturucu topluluğunun çalışmalarından para kazanma konusunda daha iyi fırsatlar bulmasına yardımcı olabileceğini söyleyebiliriz.