TeknolojiBir kadın servise verdiği telefonunun Samsung servis çalışanları tarafından kurcalandığını iddia etti

Bir kadın servise verdiği telefonunun Samsung servis çalışanları tarafından kurcalandığını iddia etti

25.01.2018 - 11:57 | Son Güncellenme:

Bir kadın, Samsung mağazasındaki personelin ekranı tamir ettirmek için telefonunu aldıktan sonra "çok özel" fotoğraflar ve mesajlarına baktığını iddia etti.

Bir kadın servise verdiği telefonunun Samsung servis çalışanları tarafından kurcalandığını iddia etti

Onur Binay/milliyet.com.tr

Haberin Devamı

İngiltere Bromley'de yaşayan yirmi sekiz yaşındaki Samsung kullanıcısı Jo Tiffin-Lavers, Samsung marka telefonunun ekranı kırıldıktan sonra servise gitti. Cihazını Croydon bölgesinde bulunan Centrale alışveriş merkezindeki Samsung Tamir Merkezi'ne veren kadın, 260 sterlin ücret ödeyerek telefonu tamir ettirdi.

Kadın daha sonra mağazadaki personel, telefonun kilit kodunu devre dışı bırakılmasını istediğini söyledi. Telefonu geri aldığında Jo, kendisinin ve nişanlısı arasındaki 'özel' fotoğrafların ve WhatsApp mesajlarının Samsung çalışanları tarafından bakıldığını söyledi.

Bir kadın servise verdiği telefonunun Samsung servis çalışanları tarafından kurcalandığını iddia etti

Jo, gazeteye verdiği demeçte, "Telefonumu saat 14.50 civarında servise bıraktım. SD kartımı ve SIM kartımı bana verdiler ve cihazımın kilidini açtım. Elimde, içinde SIM kart bulunmayan eski bir iPhone vardı. Aynı gün saat 17.15’te servis tarafından e-posta yoluyla bilgilendirildim ve gidip cihazımı teslim aldım. Akşam saatinde evime geri vardığımda galerime baktım. Bulut sistemine saat 15.49’da yedeklenmiş 12 adet çok özel fotoğrafımla karşılaştım.

Haberin Devamı

Sevgilimin telefonundan WhatsApp uygulamasını açıp, atılan son mesajların okunma saatlerine baktığımda 15.28’de okunduklarını anladım. Daha sonra en son Google etkinliğimi kontrol ettim ve 16.18'de Instagram ve 16.33’te WhatsApp uygulamalarıma giriş yapıldığı bilgisini aldım." dedi.

Kadın, Telefonunun, evcil hayvanlarının ve eşinin fotoğrafları da dahil olmak üzere bir sürü fotoğraf içerdiğini ancak yalnızca 'özel' görüntülere bakıldığını söyledi.

Jo, özel fotoğraflarının bir yabancı tarafından bakıldığını fark ettikten sonra harap olduğunu ve bütün gece ağladığını söyledi. Samsung servisinin ona iyi niyet göstergesi olarak, servis ücretini geri ödemeyi teklif ettiğini fakat bir özür dilemediğini belirtti.