19.10.2017 - 11:31 | Son Güncellenme:
Armut, online ev hizmetleri alanındaki iddiasını HomeRun markası ile yurt dışına taşımaya devam ediyor. İlk olarak ABD lansmanını yapan HomeRun artık İngiltere, Suudi Arabistan ve Mısır’da da faaliyet gösteriyor. Bilgi birikimi ve tecrübesini kendi geliştirdiği teknolojik altyapıyla sunan Armut, tüm yurt dışı faaliyetlerini 75 kişilik ekibiyle Türkiye’deki ofisinden yönetiyor. 130.000’i geçen hizmet veren ile 2000’i aşkın kategoride %98 müşteri memnuniyeti ile çalışmalarını sürdüren Armut, teknolojisini diğer pazarlara taşıyor.
Geçen sene aldığı 11,2 milyon liralık yatırım ile Türkiye’de 2016 yılının en yüksek internet yatırımına imza atan; geçtiğimiz yılı %200 büyüme ile kapatan Armut, HomeRun markasını Türkiye’den büyütüyor. Armut.com Kurucu Ortağı Başak Taşpınar Değim, “Türkiye’deki hızlı büyümemize yeni pazarları da ekleyerek 2018’de gelirimizin %20’sinin yabancı pazarlardan gelmesini bekliyoruz. Hedefimiz, Türkiye’de yakaladığımız müşteri memnuniyeti ve büyüme ivmesini faaliyet gösterdiğimiz tüm pazarlara taşımak. İlk yurt dışı durağımız yerleşmiş ve rekabetçi bir pazar olan ABD ( aHomeRun.com) olmuştu. Şimdi üç farklı ülkede daha HomeRun ile hizmet veriyoruz. HomeRun.co.uk ile İngiltere, sa.aHomeRun.com ile Suudi Arabistan ve eg.aHomeRun.com ile Mısır sitelerimize ulaşabilirsiniz. Şu anda tadilat, ev temizliği, nakliyat, ev taşıma, çatı tadilatı gibi farklı hizmetler sunduğumuz bu pazarlarda da hizmet çeşitliliğimizi artırmayı hedefliyoruz. Önümüzdeki dönemde HomeRun markamızı farklı pazarlara taşımaya devam edeceğiz” dedi.
Armut.com'un kurucularından Başak Taşpınar Değim ile gerçekleştirdiğimiz röportaja buradan ulaşabilirsiniz