17.07.2013 - 14:54 | Son Güncellenme:
Kaliteli ve yenilikçi ürünlere sahip birçok markasını 2.7 milyon bağımsız satış gücü aracılığıyla pazarlayan,ürünleri 100’ü aşkın ülkede satılan küresel doğrudan satış şirketleri olan Tupperware Markalar Topluluğu CEO’su Rick Goings Temmuz ayında gerçekleştirdiği İstanbul ziyaretinde Tupperware Türkiye Yönetim Kadrosu ile biraraya geldi.
Son 10 yıldır %2000’in üzerinde satış artışı gerçekleştiren ve son 4 yılda satış ağını iki katına çıkaran Tupperware Türkiye, Avrupa ülkeleri arasındaki başarılarını, markanın CEO’su Rick Goings’in takdir ziyareti ile kutladı ve gerçekleşen toplantıda ileriki dönem stratejilerini paylaştı.
Tupperware, Türkiye’deki kadın istihdamına olan katkısını artırmaya yönelik yatırımlar yapmak ve ilerleyen dönemde ekonomik bağımsızlığa sahip, ülke ekonomisine katkıda bulunan, özgüven sahibi Türk kadını oranını yükseltmeyi öncelikli hedefleri arasında görmektedir.