YılbaşıOfisteki yılbaşı partisi kabusa dönmesin!

Ofisteki yılbaşı partisi kabusa dönmesin!

13.12.2012 - 13:49 | Son Güncellenme:

İşverenler çalışanları mutlu etmek ve aradaki kaynaşmayı sağlamak için yılbaşının yaklaştığı günlerde bir ofis partisi düzenleyebilir. Ancak dikkat edilmesi gereken konular vardır.

Ofisteki yılbaşı partisi kabusa dönmesin

Yılbaşı partilerinin genel konsepti ofiste düzenlendiği için bellidir. Genellikle bir catering şirketiyle anlaşılır ve servis elemanları kiralanır. Canlı müzik her zaman olmasa da genellikle bulunur.

Ofis partisini kabusa döndürebilecek en büyük faktör tahmin edebileceğiniz üzere alkoldür. Alkolü fazla kaçıranlar kendini müdürünün omzunda ağlarken bulabilir. Hiç tanımadığı arkadaşlarıyla gereksiz samimiyete girebilir veya ortalığı tuzla buz edebilir. Bu nedenle alkol sınırlaması mantıklı bir seçenektir. Özellikle çalışanlarınızla aranızdaki samimiyetin sınırı yoksa.

Çok resmi partiler de elbette sıcak karşılanmaz. Eğlencenin ve sohbetin ayarında tutulması bıçak sırtında yürümek gibidir. Kimseyi rahatsız etmeden rahat bir ortam oluşturmak ama ayarını kaçırmamak üst yöneticilerin tavırlarıyla belirlenir.

Ofiste yapılan yılbaşı partilerinde çalışanlar olarak siz de eğlencenin dozunu kaçırmamaya çalışın. Unutmayın! Yılbaşı demek zam, terfi ve yeni sorumluluklar demek. 1 bardak şarap ile kariyerinizi takas etmeyin.

Vücut Kitle İndeksi Hesaplama

Sağlığınızı kontrol altında tutmak için Vücut Kitle İndeksi (VKİ) hesaplama aracını deneyin!

VKİ HESAPLA
Yazarlar