Konut2.5 milyarlık projelerini tanıttı

2.5 milyarlık projelerini tanıttı

10.09.2015 - 14:33 | Son Güncellenme:

DKY İnşaat Dubai'de 2.5 milyar dolar değerindeki vizyon projelerini tanıttı.

2.5 milyarlık projelerini tanıttı

Fuarı değerlendiren DKY İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Ali Dumankaya, “Türkiye'de her yıl yabancılara konut satışında ciddi artış oluyor. Cityscape Fuarı, Körfez ve Doğu bölgelerine satış yapmak adına iyi bir kapı. Bu yıl 180 metrekarelik alan ile fuarda projelerimizi görücüye çıkardık, DKY On Kağıthane, DKY Kartal, Lokum Evler projelerimizin yanı sıra 2.5 milyar dolar yatırımla 5 yıl içinde gerçekleştirmeyi planladığımız 10 proje hakkında da yatırımcıları bilgilendirdik” dedi.

Haberin Devamı

50 milyon liralık rezerve

DKY On Konseptinin ilk projesi Kağıthane de ilk defa Cityscape’te görücüye çıktı. Proje ile ilgili bilgiler veren Ali Dumankaya, “Körfez ülkelerindeki yatırımcılar projeye yoğun ilgi gösterdi. Bir yatırımcı fuarın ilk günü projenin 5 katında 71 daireyi rezerve etti. Sadece DKY On projemiz için 50 milyon TL’lik (16 milyon Dolar) satışı rezerve etmiş olduk” dedi.

Ali Dumankaya, “Kağıthane’de inşa edeceğimiz projede yaklaşık 205 konut, 35 ofis ve 3 mağaza bulunacak. Çok özel bir konsepte sahip olacak proje, şimdiye kadar geliştirdiğimiz projelerden farklı olacak. Paylaşım, fonksiyonellik, sosyallik ve teknolojinin ön planda tutulduğu konsept, yenilikçi yaşam alanlarıyla kullanıcılarına yalnızca bir ev değil “yeni nesil yaşam platformu” sunacak. İş alanlarına ve ulaşım imkanları ile projemiz çok özel bir lokasyonda yer alıyor” diye konuştu.

Haberin Devamı

3 bin 5 konut satıldı

Türkiye’de yabancılara konut satışının her geçen gün arttığına vurgu yapan Ali Dumankaya, “Geçtiğimiz yıl Ocak Temmuz döneminde 9 bin 800 olan yabancılara toplam konut satışı bu yıl 12 bin 475 olarak gerçekleşti. Birleşik Arap Emirlikleri, Libya, Kuveyt, Sudi Arabistan gibi bölge ülkelerine satılan konut adedi ise 3 bin 500 civarında, yani 4’te 1’i bu bölgeye satılıyor. Böyle olunca yurtdışı piyasada da kendimizi gösterme adına faaliyetlerimizi genişletme kararı aldık. Dubai’de ve bölge ülkelerde tanıtım faaliyetlerimizi artıracağız ve yabancılara yönelik ürünler geliştirmeye başlayacağız” diye konuştu.

En çok ilgi gören yer Kartal

Körfez yatırımcısının kültürel benzerliklerden dolayı Türkiye’yi seçtiğini ifade eden Ali Dumankaya, “Körfez yatırımcısının ilgisi Londra’dan İstanbul’a kayıyor. İstanbul özelinde ise özellikle Kartal’a Körfez yatırımcısının yoğun ilgisi var. Kartal’ı daha etkin tanıtmaya başladık. DKY Kartal projemizin lokasyonunu, ulaşım avantajını ve deniz manzarasını gören yabancı yatırımcı çok beğeniyor” dedi.

Yazarlar