03.12.2024 - 07:02 | Son Güncellenme:
“Vinter ile adaylar ve işe alım ekipleri arasında daha yalın ve daha şeffaf bir süreç yürütüyoruz. İşe alım uzmanlarının kendi süreçlerini oluşturmaları için esnek bir altyapı sunuyor, veriye dayalı bir karar verme süreci oluşturmalarını sağlıyoruz. Vinter’ın asenkron ilerleyen süreci sayesinde adaylar ve işe alım uzmanlarının toplantı veya randevu ayarlamadan kendi zaman planlamalarına göre süreci yürütmelerine yardımcı oluyoruz. Sistem durum bilgilendirmeleri ile adaylar ve işe alım uzmanlarının süreç ilerleyişinden haberdar olmasını sağlıyoruz.”
Vinter Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Yeniçare de şöyle konuştu:
“Aldığımız 1.4 milyon euro tutarında tohum yatırımla birlikte hedefimiz, yapay zeka destekli işe alım platformumuz ile dünya genelindeki işletmelere daha hızlı, verimli ve maliyet etkin işe alım süreçleri sunmak. Türkiye’de ve global pazarda lider bir konum elde etmeyi ve işe alım dünyasında şeffaflık, objektiflik ve hız ilkelerini daha geniş bir kullanıcı kitlesine yaymayı hedefliyoruz. Vinter’ın özellikleri arasında esnek ve kendi işe alım sürecinizi uyarlayabileceğiniz bir yapı, soru seti yönetimi, teknik yeterlilik, yetkinlik envanteri, yabancı dil yetkinliği, gelişmiş analitikler içeren dashboardlar, entegrasyonlar ve yapay zeka destekli aday değerlendirmeleri bulunuyor.”