Son dakika marketing haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan marketing gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan marketing haber sayfamızda...
Tekno girişimcinin yol haritası hazırE-ticaret ve bir üst aşaması olan e-ihracatın yıldızı hiç olmadığı kadar parlak... 2023’te 5 milyar doları geçen e-ihracatın bu yıl 8 milyar doları bulması bekleniyor.
İşte Türkiye'nin En Etkin 50 CMO'suDijitalleşme baş döndürücü hızla ilerlerken tüketici alışkanlıkları da süratle değişim geçiriyor. Yaşanan dönüşüm pazarlama alanında da köklü kırılımlara yol açarak CMO'ların (Chief Marketing Officer) rolünü daha stratejik hale getiriyor. Teknolojik yeniliklerin pazarlamaya entegrasyonu ve müşteri odaklı stratejilerin uygulanması her şirket için kritik önemde.
Misafirin sadakatini verisiyle artırıyorRestoranların rezervasyon sürecine teknolojiyle yeni çözümler getirmek amacıyla 6 yıl önce yola çıkan Rezervem, bugün veri analiziyle işletme verimliliğini ve misafir sadakatini artırıyor. Hedefte otellere hizmet vermek ve yurtdışına açılmak var.
Amazon Prime Day 2024, kaçırılmayacak fırsat ve avantajla başladı!Amazon’un Prime üyelerine özel sunduğu büyük alışveriş etkinliği Prime Day’de, elektronikten mutfak ürünlerine, modadan ev ve yaşama, kitaptan evcil hayvan ve kişisel bakıma kadar tüm kategorilerde 300 bini aşkın üründe kaçırılmayacak indirimler 22 Temmuz’a kadar devam edecek.
Jaguar Land Rover’dan Borusan Otomotiv’e üç ödülBorusan Otomotiv'in Türkiye distribütörü olduğu Jaguar Land Rover, Avrupa distribütörleri arasında yapılan değerlendirmede 2023 yılı iş sonuçları ödüllerini açıkladı. Borusan Otomotiv, Avrupa Bölgesi’nde En İyi Distribütör (Best Importer) unvanını kazanırken, En İyi Pazarlama (Best in Marketing) ve En İyi Satış (Best in Sales) ödüllerinin de sahibi oldu.
Eğlencede rakibi yokYıldız Tilbe, eğlence haritasına girdi. Marketing Türkiye tarafından yapılan ankete katılanlar, Türkiye’nin en eğlenceli kadınını seçti.
Türkiye’nin eğlence haritası! Film ve dizi en büyük eğlence...Yeni bir araştırmaya göre, Türkiye’de toplumun en büyük eğlencesi film ya da dizi izlemek. Eğlenirken en çok tercih edilen partner ise arkadaşlar. Gençler ise sosyal medyada paylaşım yaparak eğleniyor.
2023 SMARTIES™ X Global Ödülleri'nin kazananları açıklandı Bu yıl, altı farklı kategoride; “Purpose Driven Marketing”, “Marketing Impact”, “Impact Media”, “Emerging Tech Marketing”, “E-commerce Marketing” ve “Creative alanlarında başvuruların alındığı SMARTIES™ X Global 2023 Ödülleri'nin kazananlarını açıkladı.
Turizmde bayram sevinciTurizm sektörü 2024 yaz sezonuna üç bayramla giriyor. 21 Mart'ta Nevruz Bayramı ile İran'dan turistlerin akın ettiği Antalya, 31 Mart Paskalya Bayramı’nda Batı Avrupa'dan yoğun turist bekliyor. Turizmde, 10 Nisan'daki Ramazan Bayramı öncesi de yoğun iç pazar hareketliliği yaşanacak.
İş dünyası önemli transferler yaptıTürkiye'nin önde gelen şirketleri stratejik birimleri için yönetici pozisyonlara yaptığı atamaları sürdürdü. Farklı şirketlerdeki yeni pozisyonlara transfer olan yöneticiler olduğu gibi, şirket ve grup bünyesi içinde yönetici transferleri de yapıldı.
14. MIXX Awards Türkiye jürisi belirlendiİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasının jüri üyeleri belli oldu. 5 Şubat’a kadar başvuruların yapılabileceği 14. MIXX Awards Türkiye ödülleri, 15 Nisan tarihinde düzenlenecek tören ile sahiplerine verilecek.
MIXX Ödüllerine başvurular sürüyorİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasına başvurular devam ediyor
Fanatik Sports & Business Summit 2023 düzenlendiFanatik Sports & Business Summit 2023, Türkiye Cumhuriyeti'nin 100'üncü yılında Türk sporunu ileri taşıyan sporcular ve yöneticilerin katılımıyla bugün gerçekleşti.
MMA Smarties’ten Boomads ve Elidor’a ödülMMA Türkiye tarafından bu yıl 9.’cusu düzenlenen, Smarties Awards Türkiye ’23 Ödül Töreni reklam ajansları, medya ajansları ve marka temsilcilerinin katılımı ile gerçekleşti.
Oyun dünyası, “Gaming in Advertising” etkinliğinde buluştuİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından, 22 Kasım’da gerçekleştirilen Gaming in Advertising etkinliğinde, oyun dünyasının markalar ve pazarlama iletişimi açısından potansiyeli farklı perspektiflerden ele alındı.
'Covıd-19 salgını pazarlama anlayışını değiştirdi''Global Marketing Summit 2023 Zirvesi'nde konuşan Bakan Bolat, "COVID-19 salgınının tüketim alışkanlıkları ve tüketici davranışlarının yanında pazarlama anlayışını da değiştirdiği görülmektedir. Ve maalesef, işin ahlaki tarafında bir dezenformasyona yol açtığı da söylenebilir. Bu süreçte, stokçuluk, başkalarının ürünlerine el koyma, fırsatçılık, tamahkârlık gibi kötücül anlayış ve uygulamalar ticaret ahlakında ciddi zafiyetler maalesef oluşmuştur" dedi.
İş dünyası önemli transferler yaptıTürkiye’nin önde gelen şirketleri stratejik birimleri için yönetici pozisyonlara yaptığı atamalarını sürdürdü. Farklı şirketlerdeki yeni pozisyonlara transfer olan yöneticiler olduğu gibi, şirket ve grup bünyesi içinde yönetici transferleri de yapıldı.
Türkı̇ye'nı̇n 50 en etkin CMO’suPandemiyle birlikte akın eden teknolojik dönüşüm yapay zekanın da baskın rolüyle bambaşka bir boyut kazandı. Dijitalleşme görülmedik bir hızla ilerliyor, tüketici alışkanlıkları süratle değişiyor.
İşte Türkiye'nin En Etkin 50 CMO'suPandemiyle birlikte akın eden teknolojik dönüşüm yapay zekanın da baskın rolüyle bambaşka bir boyut kazandı. Dijitalleşme görülmedik bir hızla ilerliyor, tüketici alışkanlıkları süratle değişiyor. İş dünyasında bu büyük değişime ayak uydurmak için CMO'ların (Chief Marketing Officer - Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı) sorumluluğu artarken önlerinde bir fırsat penceresi de açılmış durumda...
Marketing ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.