11.10.2024 - 02:07 | Son Güncellenme:
Baş döndürücü bir hızla büyüyen e-ticaret ve e-ihracat, fırsatlar kadar riskleri de barındırıyor. Milliyet Executive’in bu sayısında Ticaret Bakanlığı’nın bu sahada ilerlemek isteyen girişimcilere ışık tutan yol haritasını bulacaksınız...
Dijitalleşmenin baş döndürücü hızı tabii ki tüketici alışkanlıklarını da süratle değiştiriyor. Bu durum CMO’ların (Chief Marketing Officer) şirketlerdeki rolünü giderek daha stratejik hale getiriyor. Milliyet Executive’in bu sayısında sizleri sergiledikleri performansla dikkat çeken Türkiye’nin En Etkin 50 CMO’suyla da tanıştırıyoruz.
Başka neler mi var?
* İGA İstanbul Havalimanı CEO’su Selahattin Bilgen, Türkiye’yi uçuşa geçirmeyi hedefleyen yatırım planlarını anlatıyor.
* Zülal Tannur, Silikon Vadisi’nde büyüyen NeuroVision AI Tech’in kurucusu. Görme engelli 330 milyon insan için yapay görme üretmek üzere çıktığı yolda şimdi otomobiller ve havalimanları için de teknoloji üretiyor.
* Bu yıl dünyada 128 bin milyonerin ülke değiştirmesi bekleniyor. Henley & Partners’ın Türkiye Direktörü Burak Demirel’den yeni trendleri dinliyoruz.
* Trendyol Grubu Kurumsal İletişim Direktörü İrem Poyraz, “Değişimin ancak birlikte atılacak adımlarla gerçekleşeceğine inanıyoruz” diyerek sürdürülebilirlik faaliyetlerini sıralıyor.
* Yazarlarımız Zeynep Aktaş, Çağdaş Ertuna, Şükrü Andaç ve Servet Yıldırım yine farklı bakış açıları sunuyor. İyi okumalar...