Son dakika Carsten Knobel haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan Carsten Knobel gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan Carsten Knobel haber sayfamızda...
Büyümede öngörüyü aştıHenkel Grup’un 2023 mali yılındaki satışları 21.514 milyar euro olarak gerçekleşti. Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2023 mali yılında, Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi’nin satışları 10.790 milyar euro’ya ulaştı ve satışlar organik olarak yüzde 3.2 oranında arttı.
Carsten Knobel: Sürdürülebilirlik hedeflerimiz için durmaksızın çalışıyoruzYapıştırıcı Teknolojileri ve Tüketici Markaları alanında faaliyet gösteren Henkel, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladı. Şirketin CEO’su Carsten Knobel, “Sürdürülebilirlik hedeflerimizi hayata geçirmek için durmaksızın çalışıyoruz” diye konuştu.
Henkel, 2023 için hedef yükseltiyorHenkel, 2023 yılının ilk yarısında satışlarını önemli ölçüde artırdı. Stratejik büyüme gündemini büyük bir kararlılıkla uygulamaya devam eden Henkel, hem yapıştırıcı teknolojileri hem de tüketici markaları iş birimlerinde güçlü büyüme performansı gösterdi.
İlk çeyrekte büyüme geldi2023’ün ilk çeyreğini kapsayan finansal verilerini açıklayan Henkel, grup düzeyinde satışlarını yaklaşık 5.6 milyar euro’ya çıkardığını duyurdu.
Henkel yılın ilk çeyreğinde büyüdüHenkel, 2023’ün ilk çeyreğini kapsayan finansal verilerini açıkladı. Buna göre Henkel, 2023'ün ilk çeyreğinde Grup düzeyinde satışlarını yaklaşık 5,6 milyar Euro'ya çıkardı. Çift haneli fiyatlandırma sayesinde yüzde 6,6 oranında çok güçlü bir organik satış büyümesi yakalandı. Nominal olarak, satışlar yüzde 6,4 oranında arttı.
Yeni satın alma hamlesi geldiHenkel, Shiseido’nun Asya-Pasifik bölgesindeki profesyonel iş birimini satın aldığını duyurdu. Yapılan açıklamaya göre Henkel Grup’un 2022 mali yılındaki satışları 22.397 milyar euro’ya ulaştı. Henkel 2023 mali yılında ise yüzde 1 ile 3 arasında organik satış büyümesi elde etmeyi bekliyor.
Yenilenebilir enerji hedefiHenkel 32. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınlayarak, sürdürülebilirlik stratejisi ve hedeflerini uygulama konusunda kaydettiği ilerlemeyi duyurdu.
İlk yarı yüzde 8.9 satış büyümesiHenkel, 2022’nin ilk yarısında grup düzeyinde satışlarını yaklaşık 10.9 milyar euro’ya çıkardığını duyurdu. Şirket açıklamasına göre bu, yüzde 8.9’luk organik satış büyümesine karşılık geliyor.
Henkel ilk yarı yıl performansını açıkladıHenkel, 2022'nin ilk yarısında Grup düzeyinde satışlarını yaklaşık 10,9 milyar Euro'ya çıkardı. Bu, yüzde + 8,9'luk kayda değer bir organik satış büyümesine karşılık geliyor.
Henkel'den ilk çeyrekte 5,3 milyar Euro'luk satışHenkel, 2022'nin ilk çeyreğinde, çok zorlu bir pazar ortamında Grup düzeyinde satışlarını yaklaşık 5,3 milyar Euro'ya çıkardı. Organik satışlar, çok güçlü bir fiyatlandırma performansının etkisiyle yüzde +7,1 oranında önemli ölçüde arttı.
Karbon ayak izi yarı yarıya indiHenkel 31. Sürdürülebilirlik Raporu'nu Yayınladı. Henkel'den yapılan açıklamaya göre, şirket, 2021’in sonuna kadar üretimlerinden kaynaklanan karbondioksit ayak izini yarı oranda azalttı.
Kritik satın alımlar sonrası Henkel 2021 verilerini duyurduAsya-Pasifik bölgesinde Shiseido markasının profesyonel iş birimini satın alan Henkel, 130 milyon Euro değerinde bir yatırım gerçekleştirerek, Düsseldorf’ta Yapıştırıcı Teknolojileri için yeni global inovasyon merkezini açtı.
Yeni bir iş birimiÇamaşır ve Ev Bakım' ile 'Beauty Care' iş birimlerini Henkel Tüketici Markaları adı altında birleştirmeyi planlayan Henkel, yeni organizasyon yapısını en geç 2023 başında hayata geçirmek hedefiyle entegrasyon süreci hazırlıklarına başlayacağını açıkladı.
Henkel’den çift haneli büyümeHenkel, 2021’in ilk altı ayında organik satış büyümesinin yüzde 11.3 olduğunu duyurdu. Şirket açıklamasına göre grup düzeyinde satışlar yaklaşık 10 milyar euro olarak gerçekleşti. Düzeltilmiş faaliyet kârı ise yüzde 20.1 artarak 1.430 milyar euro oldu.
Dijital dönüşüme 200 milyon euroHenkel 2020’de, dijital dönüşüme hız kazandırmak amacıyla yatırımlarını 2019’a kıyasla yaklaşık 200 milyon euro artırdı. Henkel’in, dijital satışları yaklaşık yüzde 20 oranında artarken, tüketici iş birimlerinin de buna eklenmesiyle yüzde 60’tan fazla bir artış ortaya kondu. Henkel ayrıca hijyen, dezenfektan ve temizlik ürünleri için yaşanan güçlü talep artışına hızlı bir şekilde cevap verdi.
Henkel: Hedefin ötesine geçtikHenkel, 2030 yılı için belirlediği uzun vadeli sürdürülebilirlik stratejisi kapsamında, 2020 yılı için belirlediği hedeflerin üzerinde bir performansa ulaştığını açıkladı. 2020 itibarıyla çevresel ayak izini yüzde 39 azaltan şirket, ambalajlarının da yüzde 89 oranında geri dönüştürülebilir olmasını sağladı.
Henkel’den yatırıma devamHenkel CEO’su Carsten Knobel, “2020’nin ilk 6 ayında satışlarımız yaklaşık 9.5 milyar euro olurken, faaliyet kârımız 1.2 milyar euro idi. Oldukça güçlü bir serbest nakit akışı ortaya koyduk. Özetle, daha önce benzeri görülmemiş zorlu bir ortam içinde dahi genel olarak güçlü bir performans ortaya koyduk” dedi.
Henkel’den çevreci büyüme stratejisiGeleceğe dönük stratejik çerçevesini açıklayan Henkel, 2040’a kadar iklim-pozitif bir şirkete dönüşebilmek amacıyla, 2025’e kadar üretimlerinden kaynaklanan karbon ayak izini yüzde 65 oranında azaltmayı ve 100 milyon ton karbondioksit tasarrufu sağlamayı planlıyor.
Carsten Knobel ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.