17.06.2023 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Şirketten yapılan açıklamada, “Çift haneli fiyatlandırma sayesinde yüzde 6.6 oranında çok güçlü bir organik satış büyümesi yakalandı. Nominal olarak, satışlar yüzde 6.4 oranında arttı” denildi.
2023’ün ilk çeyreğini yorumlayan Henkel CEO’su Carsten Knobel, “Zorlayıcı olmaya devam eden piyasa ortamına karşın yıla iyi bir başlangıç yaptık. Yapıştırıcı Teknolojileri ve Tüketici Markaları iş birimlerimizce ortaya konan çok güçlü satış artışı, başarılı markalar ve yenilikçi teknolojilerden oluşan portföyümüzün gücünü vurguluyor. Bugün 2023 için hedefimizi teyit ettik ve ilk çeyrekte organik satışlarda gerçekleşen güçlü büyümeye dayanarak içinde bulunduğumuz mali yıla güvenle bakıyoruz” açıklamasını yaptı.