Son dakika Brand Finance haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan Brand Finance gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan Brand Finance haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 159 brand finance haberi bulunmuştur.
Bossa denim kumaşta küresel marka olduAdana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi’ndeki tesislerinde, tamamen ekolojik Re-Set koleksiyonu ile hem Türkiye’de hem de dünyada tekstil alanında bu yöndeki çalışmalara öncülük eden kuruluşlar arasında yer alan Bossa, denim üretiminde birçok ilke imza atmaya devam ediyor.
Avrupa’nın en güçlü gıda perakendecisi Türkiye’den“ESM: European Supermarket Magazine” ve Brand Finance iş birliğiyle hazırlanan “Avrupa'nın En Güçlü 50 Gıda Perakendecisi” raporunda, Migros Ticaret A.Ş’nin birinci sırada yer aldığı açıklandı.
Türkiye Sigorta ve Türkiye Hayat Emeklilik 4 yaşındaSektördeki lider konumu ile milyonların güvencesi olan Türkiye Sigorta ve Türkiye Hayat Emeklilik, 4’üncü yaşında da adından aldığı güçle başarıdan başarıya koşmaya devam ediyor.
Üçüncü kez en değerli marka olduBrand Finance tarafından 2007 yılından beri hazırlanan Türkiye’nin En Değerli Markaları araştırmasının 2024 listesi açıklandı.
Togg en değerli markalar listesinde 20'nci sıradaTogg, Brand Finance'ın "Türkiye 125-Türkiye'nin En Değerli Markaları" listesinde 20'nci, İstanbul Sanayi Odası (İSO) 500 listesinde ise 42'nci sırada yer aldı.
Türk Hava Yolları Türkiye'nin En Değerli MarkasıUluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın 2024 yılı 'TURKEY100- Türkiye'nin En Değerli Markaları' araştırması tamamlandı. Listenin ilk sırasında 2018-2023 yılları arasında olduğu gibi bu yıl da Türk Hava Yolları yer aldı.
Türk Hava Yolları 'Türkiye'nin en değerli markası' olduUluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'in 2024 yılı 'TURKEY100- Türkiye'nin En Değerli Markaları' araştırması tamamlandı. Listenin ilk sırasında 2018-2023 yılları arasında olduğu gibi bu yıl da Türk Hava Yolları yer aldı.
Güçlü kaynakla yıla hızlı başladıİlk çeyrekte ekonomiye 1.7 trilyon liralık kaynak sağlayan İş Bankası 2.6 trilyon liralık aktif büyüklüğe ulaştı. Bankanın üç aylık kârı 14 milyar lira olarak gerçekleşti.
100. yılında ‘en değerli marka’ seçildiDünyanın önde gelen uluslararası marka değerleme ve strateji danışmanlığı kuruluşu Brand Finance, bankacılık sektöründe en değerli markaların sıralandığı 2024 yılına ilişkin “Banking 500” raporunu açıkladı.
Marka liginde akaryakıtın zirvesindePetrol Ofisi, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in “Türkiye’nin En Değerli Markaları” raporunda 14. sıraya yükselerek akaryakıt sektörünün lideri olduğunu duyurdu.
Türkiye’nin ‘en değerli markası’ yine THYTürk Hava Yolları (THY), uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in 2023 yılı ‘TURKEY100 - Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırmasına göre üst üste altıncı kez Türkiye’nin en değerli markası oldu.
THY markası hızlı yükseldiUluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in 2023 yılının ‘’Küreselde En Güçlü Hava Yolu Markaları’’ araştırması tamamlandı. Türk Hava Yolları 78,1 puan ile 8. sırada yer aldı. Bayrak taşıyıcı marka, 2022 yılında bu kategoride 31. sırada yer alırken önemli bir ivme kazanarak bu yıl ilk 10 sıralaması içerisine girdi.
Teknoloji ihracatıyla büyüyorTürkiye’de televizyon pazarının lideri, beyaz eşyanın ise ilk üç üreticisinden biri olan Vestel, yeni nesil teknoloji ihracatında da hızlı büyüyor. Yerli batarya ve elektrikli araç şarj ünitelerini farklı ülkelere gönderdiklerini belirten Vestel CEO’su Turan Erdoğan, “Gücünü Ar-Ge’den alan bir teknoloji şirketiyiz” dedi.
Türkiye’nin en değerli markası yine THYTürk Hava Yolları (THY) yine Türkiye’nin en değerli markası seçildi. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in 2022 yılı ‘TURKEY 100 - Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırması tamamlandı.
THY, 5’inci kez Türkiye’nin en değerli markası olduUluslararası lider marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'nin 2022 yılı 'TURKEY100 - Türkiye'nin En Değerli Markaları' araştırmasına göre Türk Hava Yolları (THY), 1,6 milyar dolarlık marka değeriyle Türkiye'nin üst üste beşinci kez en değerli markası oldu.
İş Bankası'ndan 4 milyar lira net karTürkiye İş Bankası, Haziran 2021 itibarıyla aktif büyüklüğünü bir önceki yıl sonuna göre yüzde 11,4 oranında artırarak 661,6 milyar liraya yükseltti, aynı dönemde 4 milyar lira net kar elde etti.
Son dakika - İtalyan ekonomisine 4 milyar euro katkıUluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance verilerine göre, İtalya’nın EURO 2020 şampiyonluğu, ülkeye kısa vadede 4 milyar euro değer katması bekleniyor.
Ray Sigorta ‘en değerli’ markalardanUluslararası marka derecelendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan Türkiye’nin En Değerli Markaları Raporu 2021 listesi yayımlandı.
TİM Başkanı Gülle: Dünya ile yarışan marka sayımız artacakTürkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), pandemide küresel fırsatları değerlendirmek, markalı ihracatı ve ihracattaki katma değeri artırmak amacıyla TİM Marka Konseyi’ni kurdu. TİM Başkanı İsmail Gülle, “İhracat birim değerimizi 2030 yılına kadar inşallah 2 doların üzerine çıkaracağız. Konsey sayesinde dünya ile yarışan marka sayımız artacak” dedi.
İş Bankası, Türkiye’nin en güçlü markası olduTürkiye İş Bankası, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan listeye göre, Türkiye’nin en güçlü markası oldu.
Brand Finance ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.