09.06.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Listede ilk sırayı 2018, 2019, 2020 ve 2021 yıllarında olduğu gibi Türk Hava Yolları aldı. Bayrak taşıyıcının marka değeri 1.6 milyar dolar olarak belirlendi.
THY’den konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Küresel havacılık endüstrisini sarsan Kovid-19 salgınının etkilerine rağmen hem gökyüzünde hem de markalar arasında güçlü bir duruş gösteren bayrak taşıyıcının geçtiğimiz yıllardaki yerini koruyarak üst üste beşinci kez bu unvana layık görülmesi önemli bir başarı olarak göze çarpıyor” denildi.
‘Nice başarılara’
Kazanılan derece ile ilgili Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, “2018 yılından bu yana ‘Türkiye’nin En Değerli Markası’ olmaktan gurur duyuyoruz. Bu başarıda pay sahibi olan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Ülkemizin Milli Bayrak Taşıyıcısı olmanın verdiği sorumlulukla ve dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu olmanın gücüyle markamızı daha nice başarılarla buluşturmaya devam edeceğiz” dedi.
20 yıldan daha uzun bir süredir markaların finansal değerini hesaplayan Brand Finance, her yıl dünyanın en büyük 5 bin markasını değerlendiriyor.