06.06.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
1 milyar 985 milyon dolarlık marka değeriyle THY, yine Türkiye’nin en değerli markası oldu. THY, 7 yıldır zirvedeki yerini korurken, ikinci sırada 1 milyar 265 milyon dolarla Arçelik, üçüncü sırada 917 milyon dolarla Vestel yer aldı. Togg ise listeye 20’inci sıradan giriş yaptı.
‘Tüm sektörlere katkımız artacak’
Kazanılan derece ile ilgili değerlendirmede bulunan THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, bu payenin Türk Hava Yolları ailesini daha büyük başarılar için motive ettiğini vurgularken, “Türkiye’mize, ekonomimize, istihdamımıza ve paydaşı olduğumuz tüm sektörlere katkımızı artırarak sürdüreceğiz” dedi.