18.12.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:
Demirören Medya Dijital Medya Grup Başkanı Erhan Acar, “Demirören Medya olarak dünyanın bir numaralı oyun haberleri markası IGN ve dijital dünyanın nabzını tutan Mashable’ı Türkiye’ye getirmiş olmanın mutluluk ve gururunu yaşıyoruz. Türkiye’nin en büyük yayıncılık şirketi olarak; bu iş birliği ile mecralarımız arasına dünya devlerini de eklemiş oluyoruz. Genç kitlelere ve geleceği şekillendirecek okurlara hitap edecek bu iki dijital mecranın Türkiye’deki internet yayıncılığına da yeni bir soluk getireceğine inanıyoruz” dedi.
‘İş birliğinden mutluyuz’
Ziff Davis Global Partnerler Başkan Yardımcısı Adam Doree ise, “IGN ve Türkiye’ye ilk kez adım atan Mashable’ın Demirören çatısı altında yayın yapacak olmasından dolayı mutluluk duyuyoruz. Demirören Medya’nın uzmanlığı ile IGN ve Mashable’ın Türkiye’de ideal ve ayrıcalıklı mecralar olarak konumlanacağına eminim” şeklinde konuştu.
Dünyanın en çok takip edilen yeni nesil içerik platformlarından IGN; oyun, film, dizi, video ve teknoloji alanında yenilikçi ve eğlenceli içerikleriyle dünyada 257 milyonluk bir kitleye ulaşıyor. 1996 yılında kurulan ve oyun dünyasının nabzını tutan IGN 30 uluslararası versiyonuyla, 110 ülke ve 20 dilde yayın hayatını sürdürüyor. Dünyanın kategori bağımsız en gelişmiş mecralarından biri olan IGN oyun dünyasının yanında sinema, teknoloji ve dijital eğlenceye dair haber ve içerikleri de takipçileriyle buluşturuyor.
Ödüllü küresel teknoloji ve eğlence medya mecrası Mashable uzman yayıncılık anlayışıyla teknoloji alanında; ürünler, insanlar ve inovasyonlarla ilgili bugünün ve yarının trendlerini okuyucularıyla buluşturuyor. 2005 yılında kurulan ve kısa zamanda en bilinen sosyal medya ve dijital dünya platformu olan Mashable, Birleşik Krallık, Avustralya, Orta Doğu, Güneydoğu Asya, Hindistan, İtalya ve Benelux’ün yanı sıra Türkiye’de de yayın yapmaya başladı.
Mashable ve IGN'e ulaşmak için tıklayınız: