26.02.2014 - 22:06 | Son Güncellenme:
d smart kanalı yani DSmart HD Smart Spor kanalında GS maçı var. d smart kanalı yani DSmart HD Smart Spor kanalı şifrelidir. d smart kanalı yani DSmart HD Smart Spor kanalını sadece Dsmart üyeleri izleyebilecek...
Sinyal seviyesinde azalma var, Ne yapmalıyım?
TV ekranınızda “Kanalda sorun var veya Sinyal yok” mesajıyla karşılaşırsanız, çözüm için öncelikle D-Smart uydu alıcınızın Çanak anten kablosunun LNB İN girişine takılı olduğundan emin olunuz.
Kablo bağlantısı doğru şekilde bağlı mı?
“Sinyal Yok” uyarısı aldığınız kanalda kumandanızın “Mavi" renkli tuşuna basıp, ekrana gelen Sinyal Ayarları sayfasından D-Smart TP1 sinyalini seçmek için ‘OK’ tuşuna basınız.
Çıkan ekranın ortasında yer alan kilit simgesindeki rengi seçiniz?
"Kırmızı" renk cihazınızın sinyal alamadığını ifade eder. Sinyal kalitesi %60 -%100 seviyesinden daha az olması durumunda çanak anten ayarları kontrol edilmelidir. Sorununuz devam ediyor ise çözüm için cep telefonunuzdan "SERVIS" yazıp boşluk bırakıp smart kart numaranızı ekleyerek 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz. Adresinize en yakın Smart Teknik Servis bilgisi cep telefonunuza sms olarak iletilecektir.
Cihazınız sinyale kilitlenmiştir. Keyifli Seyirler
Bazı kanalları izleyemiyorum ekranımda siyah görüntü var, ne yapmalıyım?
Kanal sıralamasında kumanda ile tuşlama yaptığınızda kanal ismi ve numarası ekrana gelmiyor ve siyah görüntü alıyorsanız öncelikle D-Smart uydu alıcınızı elektrik temasını kesip, birkaç saniye bekletip yeniden elektrik temasını sağlayınız.
Yayın alabildiniz mi?
Siyah görüntü aldığınız kanalda kumandanızın “Yeşil" renkli tuşuna basıp, sinyal seviyesini kontrol ediniz. Sinyal kalitesi %60 -%100 seviyesinden daha az olması durumunda çanak anten ayarları kontrol edilmelidir. Sorununuz devam ediyor ise çözüm için cep telefonunuzdan "SERVIS" yazıp boşluk bırakıp smart kart numaranızı ekleyerek 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz. Adresinize en yakın Smart Teknik Servis bilgisi cep telefonunuza sms olarak iletilecektir.
Görüntü yok, ne yapmalıyım? Görüntü alamıyorsanız, çözüm için öncelikle D-Smart uydu alıcınızın arkasında takılı olan Çanak anten kablosunun bağlı olduğundan emin olunuz.
Yayın Sorununuz çözümlendi mi?
D-Smart uydu alıcınız ile televizyon arasında ki kablonun her iki uçta da düzgün takılı olup olmadığını kontrol ediniz ve kutuyu standby konumuna alıp tekrar açınız. Yayın ve Ses Sorununuz çözümlendi mi?
Görüntüde donmalar ve dalgalanmalar var ne yapmalıyım? Görüntüde donma ve dalgalanma yaşıyorsanız, çözüm için öncelikle D-Smart uydu alıcınızına takılı olan Çanak anten kablosunun LNB İn yazan girişe takılı olduğundan emin olunuz.
Görüntü Sorununuz çözümlendi mi?
D-Smart uydu alıcınız ve televizyon arasındaki bağlantı Kablosunun her iki uçta da düzgün takılı olup olmadığını kontrol ediniz ve kutuyu standby konumuna alıp tekrar açınız.
Görüntü Sorununuz çözümlendi mi?
Bağlantı ayarları yeniden yapılandırınız. Bunun için; D-Smart Ana menüden => Ayarlar – Sistem Ayarları – TV Ayarları – Scart Ayarlarına geliniz. Ulaşılan menüde önce Kompozit seçeneğini seçerek işlemi kaydediniz. sorunun devam etmesi durumunda aynı işlemler takip edilerek S-VHS seçeneğini seçerek işlemi kaydediniz.
Görüntü Sorununuz çözümlendi mi?
Sorununuz devam ediyor ise çözüm için cep telefonunuzdan "SERVIS" yazıp boşluk bırakıp smart kart numaranızı ekleyerek 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz. Adresinize en yakın Smart Teknik Servis bilgisi cep telefonunuza sms olarak iletilecektir.