Fiat'ın 2002 senesinin Mart ayında satışa sunduğu Albea'nın 2012 yılında üretimi durduruldu. Türkiye'de ticari taksilerin yoğunlukla kullandığı Albea; Active, Dynamic ve Premio olmak üzere 3 farklı donanım paketleri ile satışa sunulmuştu. Fiat'ın 1990 ile 1998 yılları arasında ürettiği Tempra, 2.0 litre, 148 beygir gücü ve 16v motor seçeneğiyle Türkiye'de üretilen dönemin en güçlü binek otomobil ünvanına sahipti. Tipo, İtalyan otomotiv firması Fiat'ın 1988 ile 1995 yılları arasında ürettiği gözde modellerden biriydi. Ön camları elektrikli olan otomobil, 1.4 ve 1.6 motor seçenekleriyle satılıyordu. İtalyanların supermini car adını verdikleri Uno, 1983 - 1995 yılları arasında üretildi. Türkiye'de ise 1994 yılında birleştirilmeye başlanarak 2000 yılına kadar üretilen araç, küçük ve seri olmasından dolayı özellikle şehir içi kullanımda tercih ediliyordu. 2001 yılında Tofaş'ın Bursa'daki fabrikasında üretilmeye başlanan araç, 2002 Haziran ayında yenilenerek ikinci nesline kavuştu. 2007'de üretimi son bularak yerini Fiat Linea'ya bıraktı. Türkiye'de Active, Dynamic ve Premio seçenekleri ile satışa sunulan Palio, 1998'den 2011'e kadar üretildi. Türkiye'de çok yüksek satış rakamlarına ulaştı. Fiat 500'ün halefi olan 126, 1972 ile 2000 yılları arasında üretildi. 1995 ile 2001 yılları arasında üretilen araç, 5 ve 3 kapılı seçenekleriyle satışa sunulmuştu. Bu araç Fiat'ın spor modeli olarak dikat çekiyordu. 1972 ile 2000 yılları arasında üretildi. 3 ve 5 kapılı seçenekleriyle üretilen araç, sadece Hatchback kasaya sahipti. 1999 yılında dünyayla aynı anda Türkiye'de satışa sunululan Fiat'ın Siena modelinin üretimi 2012 yılının mart ayında durduruldu. Fabrika çıkışlı LPG'li modeli büyük ilgi görmüştü. Tofaş Doğan, 1982-2002 yılları arası TOFAŞ tarafından üretilip Türkiye'de satıldı.Dönemin en çok bilinen ve tercih edilen otomobillerinden biriydi. Son olarak SLX versiyonu ile satışa sunulmuştu. O da Doğan gibi 1982-2002 yılları arasında üretildi. Tofaş Şahin'in fiyatı Doğan'a göre daha ucuzdu. Tofaş Şahin'in fiyatı Doğan'a göre daha ucuzdu. Tofaş Kartal, Tofaş tarafından 2003 yılına kadar üretilen Türk otomobilidir. Sedan olan Şahin ile Doğan'ın Station wagon versiyonu, Murat 131'in devamı. Piyasaya ilk çıktığında Murat 131 Kartal olarak lanse edilmiş, daha sonraları bagaj bölümü yükseltilerek adından Murat 131 ibaresi çıkarılmıştı. 1971 yılında Tofaş'ın Bursa fabrikasında Fiat 124 şasesine oturtularak Türkiye'de yabancı lisansla üretilen ilk otomobil olmuştu. 1971-1977 arasında 134 bin 867 adet üretilmiştir. Kuş serisinin üretiminin başlamasıyla 1977 yılında üretimi durduruldu. Murat 124'ün üretimine 1984 yılında Tofaş Serçe adıyla yeniden başlandı. Üretim 1995 tarihine kadar devam etti. 1197 cc'lik motoru 65hp güç üretiyor ve aracı 170km/sa hıza çıkarabiliyordu. Fransız otomotiv üreticisi Renault'un, 1981-1999 yılları arasında ürettiği, Renault 11'in sedan versiyonuydu. Türkiye'de Broadway, Spring ve Fairway gibi versiyonlarla da satıldı. Ülkemizde ciddi bir satış başarısı elde etmişti. 17. Renault 11 Renault 9'un hatchback versiyonu olan araç 1983-1995 yılları arasında üretildi. Türkiye'de Renault 11 Flash olarak bilinen araç, 1.7 litrelik motoruyla dönemin gözde otomobilleri arasındaydı. Renault tarafından 1988-1997 yılları arasında üretilen Renault 19; Hatchback, Sedan ve Cabriolet tiplerinde karoserilere sahip, aile aracı kategorisinde yer alan bir otomobildi. 1986-1995 yılları arasında üretilen araç, büyük aile aracı kategorisindeydi. Renault'un Türkiye'de ilk lüks kategori modellerinden biriydi. Renault 12 T Serisi, 1969 yılında üretilmeye başlanan ve son olarak Renault 12 Toros ismiyle 2000 yılına kadar üretilen bir Renault modelidir. 1968 yılının kasım ayında vizyona çıktığı Paris Otomobil Fuarı'dan üretimin bittiği yıla kadar 21 ayrı ülkede üretim lisansı alındı. Türkiye'ye Oyak işbirliğiyle 1971 yılında geldi ve Bursa tesislerinde üretilmeye başlandı. 1980'de Fransa'da üretimi durdurulan Renault 12 'nin Türkiye`de 1983 yılında GTS modeli çıktı. Bu model Ortadoğu ülkelerine de ihraç edildi. Bu modelin en büyük özelliği klima ve elektrikli ön camlarının olmasıydı ve ön göğüslüğün açık renkli olmasıydi. 1983'den itibaren ise Renault 12 1400 cm³ motoruyla üretilmeye başlandı. Aynı yıl Renault 12, üç ayrı tipte sunuldu; GTS-TS ve station wagon modeli TSW. Renault 12 modelinin geliştirilip o dönemin koşullarına göre modernleştirilmiş otomobil modeliydi. İlk olarak Toros dört vites, Toros SW dört vites ve Toros beş vites, Toros SW beş vites olmak üzere ikişer sürümlü olarak üretildi. Türkiye'de 1989-2000 yılları arasında üretildi. Özellikle kırsal kesimde çok tutulmuştu. Station vagonlu modeli de bir dönem çok gözdeydi. 1989 yılından sonra ufak tefek aksesuar değişimi dışında sadece 1999-2000 yılları renkli cam konmuş oldu. Onun dışında gözle görülebilen herhangi bir değişimi söz konusu değildi. Avrupa Birliği'nin emisyon normlarına uymadığı için yapımı durduruldu. En uzun Türkiye üretim bandında kalan arabadır. 22. Renault Laguna Aile kategorisinde üretilen aracın ilk nesli 1994-2001 yılları arasında, ikinci jenerasyonu ise 2001-2007 yılları arasında üretilmişti. Lüks segmentte yer alan bir modeldi. Alman otomobil üreticisi Volkswagen'in 1938'de başlayıp 2003'e kadar ürettiği ikonik otomobil modeli. Almanya'daki üretim 1985 yılında bitse de, 2003'e kadar Güney Amerika'da üretilmeye devam etti. 21,5 milyondan fazla satışla (21.529.464. adet) satılan dünyanın en çok satan modelidir. Daha sonre New Beetle olarak halen piyasada bulunan modele dönüşmüştür. Ford'un 1968 - 2000 yılları arasında ürettiği kompakt aracıydı. Ralli yarışlarında da rol almıştır. Özellikle asfalttaki yol tutuşu çok beğeniliyordu. 2000 yılına kadar üretilen Ford Escort'un yerini Ford Focus almıştır. 1972–1994 yılları arasında üretilen araç, güçlü motoru, geniş iç hacmi ve bagaj kapasitesi ile Türk sürücülerin favori araçlarındandı. Adını Almanya'daki Taunus Dağları'ndan alan model, 1939 yılında ilk kez üretilmiş ve 1993'de kadar çeşitli tiplerde üretimi sürmüştür. 1986 yılında Türkiye'de Ford Otosan tarafından üretilmeye başlanmış ve 'En iyi yerli' sloganı ile piyasaya sürülmüştü. Peugeot'un B segmentinde bulunan araç, Eylül 1998'den 2016'ya kadar üretilmişti. Peugeot'nun 1968-1984 arasında ürettiği büyük boy aile otomobiliydi. Lisanslı üretim 2006'ya kadar sürmüştür. Dönemin en lüks otomobilleri arasındaydı. Farklı versiyonlarıyla günümüzde üretimi devam eden modellerdendir. Peugeot 405, 1987-1997 yılları arasında üretilen orta sınıf otomobil modeliydi. Araç, 1988 yılında rekor oylarla Avrupa'da Yılın Otomobili seçilmişti. 30. Hyundai Atos Hyundai tarafından 1997-2014 yılları arasında üretilen mini sınıf otomobil modeliydi. 1985–2000 yılları arasında Hyundai tarafından üretildi. Hyundai'nin Türkiye'de bilinen ilk modellerindendir. Daha sonra yerini Accent'e bıraktı. Hyundai tarafından 2002-2011 yılları arasında üretildi. küçük sınıfta yer alan bir otomobildi. Getz'in yerini i20 serisi aldı. Hyundai Matrix, Hyundai firmasının 2000 yılının Şubat ayından, 2010'a kadar ürettiği MPV modeliydi. Mercedes'in 1955'den 1993'e kadar ürettiği modeliydi. En çok satan Mercedes modellerinden biri olmuştur. Türkiye'de de çok büyük bir ilgiyle karşılanmıştı. 1937'den 1998'e kadar üretilmiştir. BMW 02 Serisi, 1966-1977 yılları arasında üretildi. BMW'nin o dönemki sedan otomobillerinin küçültülmüş kompakt versiyonuydu. Araç tasarım ve performans olarak büyük ilgi görmüştü. Citroen Saxo, Citroen'in 1996-2004 yılları arasında ürettiği küçük sınıf otomobil modelidir. Araç, Peugeot 106 ile birçok motor ve gövde parçasını paylaşmakla birlikte iç ve gövde panelleri farklılık gösteriyordu.