01.12.2010 - 02:55 | Son Güncellenme:
Türkiye ayağı IAB Türkiye tarafından üstlenilen yarışmada Türkiye’de fırsatları en iyi kovalayan ve en hızlı yakalayan site olmayı hedefleyen yakala.co, IAB Amerika’nın lisansıyla ilk kez bu yıl düzenlenen Mixx Awards’da iki ödül aldı.
www.yakala.co, dijital reklam ajansı Project House’la birlikte katıldığı yarışmada ürün lansmanı kategorisinde Golden Mixx, sosyal pazarlama kategorisinde Gümüş Mixx aldı.
yakala.co ’nun Golden Mixx ödülü aldığı lansman çalışmaları, bir tahmin yarışmasıyla başladı. ‘Türkiye’nin en çok eğleneni kimdir, en çok yeğleneni nedir?’ sorusunun yanıtının arandığı lansman döneminde sosyal medya kullanıldı. Bu dönemde 5 gün boyunca Facebook, Twitter, Quizy.me aktif olarak kullanıldı. Lansmanda yakala.co site trafiğinin yüzde 54’ü sosyal medyadan geldi ve bu dönemde sosyal medyada 1 hafta içerisinde 5 milyon kişiye ulaşıldı.
iPad CMYLMZ Special Edition yüzde 40 indirimli fiyat avantajıyla satışa sunuldu. Satışın başladığı dakikada 500 bin üzerinde kişi siteye girerek satın almaya çalıştı.