10.01.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:
Son iki yıldır Volvo Group çatısı altında ayrı organizasyonlar olarak faaliyet gösteren Volvo Trucks ve Renault Trucks, yeni yapılanmayla Türkiye’de tek merkez çatısı altında toplandı.
Bu ayın başından itibaren yeni yapıda ve Volvo Group Trucks çatısı altında çalışmalarını sürdürmeye başlayan iki marka, tek bir merkezden faaliyetlerine devam edecek, ancak farklı bayilik yapılarını bozmayacak.
Türkiye stratejik ülke
EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) Volvo Group Trucks Türkiye’den Sorumlu Başkan Yardımcısı Mete Büyükakıncı, yeni yapılanmayla hizmet kalitelerini ve her iki markanın pazar payını büyütmeyi amaçladıklarını söyledi.
Türkiye’nin stratejik açıdan önemine işaret eden Büyükakıncı, “Türkiye, her geçen gün güçlenen ekonomik yapısı ve lojistik sektöründe artan potansiyeliyle tüm ağır ticari araç üreticileri için stratejik neme sahip. Türkiye pazarının yoğun rekabet ortamı, bu birleşmeyle daha dinamik hale gelecek” dedi.
Yeni yapılanmanın duyurulduğu toplantıda, Volvo Group Trucks Satış Sonrası Direktörü Serkan Karataban, Volvo Kamyon Satış Direktörü Şafak Tuğut, Renault Kamyon Satış Direktörü Tolga Küçükyumuk da hazır bulundu.