22.12.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ - Honor Türkiye Lideri Frank Wang, Türkiye’nin kendileri için büyük fırsatlar barındıran bir pazar olduğunu belirterek, “Genç nüfus heyecan verici, çoğunlukla 30 yaşın altındaki ve yeni teknolojiyi deneyimlemeye hevesli insanlardan oluşuyor. Pazarın potansiyelini tüm artıları ve eksileri ile değerlendirirken, yatırım imkanımızı her zaman masada tutuyoruz. 2022’de kullanıcıların hayatını kolaylaştıran ürünler piyasaya sürmek için ürün yelpazesini çeşitlendirmeye kararlıyız. Akıllı telefonlar ve diğer ekosistem ürünleri dahil olmak üzere bu yıl pazara daha fazla ürün sunmayı planlıyoruz” dedi.
Akıllı yaşam ürünleri
Wang, Türkiye pazarında Magic Earbuds, MagicWatch 2, Watch GS Pro ve Band 6 gibi IoT cihazlarıyla öne çıktıklarını dile getirerek, “2022’de üç yeni akıllı telefonu lanse ederek Honor akıllı telefonlara olan özlemi dindireceğiz. Sadece akıllı telefon değil, akıllı yaşamı hedef alan robot süpürge, scooter, diş fırçası, akıllı saat gibi ürünleri de getireceğiz” dedi.