25.11.2008 - 00:56 | Son Güncellenme:
Yergin, şöyle konuştu: “Bu durumdan sektörümüz de dolaylı olarak etkilenmektedir. Kriz dönemlerinde sigorta sektörüne olan ihtiyaç daha da artıyor. Bu nedenle, özellikle böyle dönemlerde sigortacılığa duyulan ihtiyacı çok doğru bir şekilde yansıtmamız, müşterilerimize riskleri çok iyi anlatmamız gerekiyor.”
Güçlü mali yapı
Kriz ortamında kaybedilecek maddi değerleri yerine koymanın çok daha güç olduğunu ifade eden Ragıp Yergin, mali yapısı güçlü sigorta şirketlerinden alınacak poliçenin bunun için bir güvence olduğunu söyledi.
Yergin, “Bireylerin araçlarının, konutlarının ve işyerlerinin yangın, hırsızlık, doğal afetler nedeniyle hasar görme ihtimaline karşı şimdi daha çok güvenceye ihtiyaçları var. İşletmelerde de bu durum farklı değildir. Sigorta konusu riskler için ödenecek prim karşılığında alınan huzur ve güvence bu dönemde daha değerli ve önemlidir” dedi.
Aksigorta olarak 2008’in ilk 9 ayında prim üretiminde sektör ortalamasının üzerinde bir büyüme gerçekleştirdiklerini söyleyen Genel Müdür Yergin, şöyle konuştu:
“Şirket olarak geçici değil, kalıcı başarılara ve sürekliliğe odaklandık. Yıl sonunda da sektörün üzerinde büyümemizi sürdürecek ve pazardaki konumumuzu korurken müşterilerimizin gözünde farklılık yaratmaya devam edeceğiz. Hedefimiz, Türkiye’nin tercih edilen lider sigorta şirketi olmaktır.”