12.12.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Buna göre temmuz-eylül döneminde 207 bin müşteri kazanımıyla aktif müşteri sayısını 12.3 milyonun üzerine taşıyan Hepsiburada, yılın ilk 9 ayında 98 milyon sipariş aldı. Platformda satışa sunduğu ürün seçkisini yüzde 33’lük artışla 280 milyonun üzerine taşıyan Hepsiburada’nın aktif müşteri sayısı da üçüncü çeyrekte 207 bin artışla 12.3 milyon seviyesine yükselirken, saatte 96 yeni müşteri kazanımı gerçekleştirmiş oldu.
Şirketten yapılan açıklamaya göre yılın üçüncü çeyreğindeki toplam satış hacmi 42.3 milyar TL olarak gerçekleşti. Böylece Hepsiburada’nın enflasyondan arındırılmış 9 aylık toplam satış hacmi 122 milyar liraya ulaşırken, toplam satış hacmi büyüme oranı enflasyondan arındırılmış verilere göre yüzde 17.4 oldu. Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, “Seneyi, toplam satış hacmimizde yaklaşık yüzde 75 oranında büyümeyle tamamlamayı bekliyoruz. Enflasyondan arındırıldığında yüzde 13 düzeyinde bir büyümeden bahsedebiliriz” dedi.