12.03.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Samedov, şöyle konuştu:
“Bu dönemde doğal olarak online satışlarımız arttı. Giovanegentile.com üzerinden alınan siparişler, üstün hijyen tedbirleri doğrultusunda müşterilerimize ulaştırılmaya pandemi sürecinde de devam etti. 2020'de e-ticaret ciromuzu yüzde 160 artırdık. Online mağazamızın kuruluşu yeni olmasına rağmen bizim için e-ticaret kanalı çok önemli. Bu yıl içinde e-ticaret kanallarını genişletmek gibi yatırım planlarımız da var. Ayrıca bu süreçte Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek VIP ayrıcalığını loyalty programımız dahilinde online mağazamıza taşıdık. Program kapsamında datamızda kayıtlı olan tüm VIP mağaza müşterilerimiz, online mağazalarımızda da özel VIP indirim oranlarıyla alışveriş yapabiliyor."
Dokusuz kumaş
Giovane Gentile, 2021-2022 Sonbahar-Kış Koleksiyonu’nu tanıttığı bayi toplantısında 'dokusuz kumaş'tan (nonwoven) hazırlanan kapsül koleksiyonu beğeniye sundu. Genellikle endüstriyel ürünlerde kullanılan Nonwoven, Giovane Gentile’nin fonksiyonel ürünlerinde hayat buldu.
Yüzde 30’u antiviral kumaşa sahip 1200 parçalık yeni koleksiyonunu 150’ye yakın satış noktası yetkilileriyle buluşturan Giovane Gentile, yurtdışı sipariş hedefini ise 6 milyon dolar olarak belirledi.