30.09.2009 - 00:08 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Çolakoğlu, Navigon’un tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, ekimde pazara sunulacak olan navigasyon cihazlarından 1 yılda 10 bin tane satmayı hedeflediklerini bildirdi.
Haritayı sürekli güncelliyor
Çolakoğlu, Türkiye’de değişkenlik arz eden yollar sebebiyle haritalara bir güven eksikliği olduğunu, sürekli güncellenen harita bilgileri sayesinde bu güven eksikliğini kıracaklarını belirtti.
Çolakoğlu, Türkiye’de 2008 yılında 15 bin cihaz satıldığına dikkati çekerek, Türkiye pazarına ilişkin şunları kaydetti:
“Bu satış rakamının 2009’da 25 bin olması, ancak 2010’da büyük bir sıçrayışla 50 bin barajına ulaşması bekleniyor. Türkiye’de şu anda yaklaşık 12 milyon motorlu taşıt bulunuyor. Gelişmiş ülkelerde navigasyon cihazına sahip olan araç oranı yüzde 50 civarı.”
Çolakoğlu, Navigon navigasyon cihazlarının 299 liradan 1199 liraya kadar değişik fiyatlarla piyasaya sürüleceğini bildirerek, 1 yıl ücretsiz harita güncellemesi ve 2 yıl garanti kampanyalarının olduğunu ifade etti.