Ekonomi‘Kumaşlarımıza ressam dokunuşu devam edİyor...’

‘Kumaşlarımıza ressam dokunuşu devam edİyor...’

23.11.2012 - 02:30 | Son Güncellenme:

NG Style’ın sanat ve tekstil işbirliği devam ediyor. ‘Resmin Kumaşta Öyküsü’ koleksiyonunda, ressam Aydan Baktır’ın tablolarına ressam Müjde Kotil’in desenleri eklendi...

‘Kumaşlarımıza ressam dokunuşu devam edİyor...’

NG Style’ın sahibi Nazlı Gürer Aldıkaçtı, tüketicilere ilham verecek bütünsel bir marka stratejisi hayal ettiğini söyyelerek, “Sanatla işbirliğimiz devam ediyor ve edecek” dedi. Bugünün başarılı şirketlerinde öncelikle kalite bilinci ve müşteri odaklılığının ön planda olduğunu ifade eden Aldıkaçtı, “Kendi hayatlarına anlam katmak isteyenlere yönelik hazırladığımız ‘Resmin Kumaşta Öyküsü’ projemize bu yıl Aydan Baktır’ın yanı sıra ressam Müjde Kotil de katıldı” diye konuştu.

Aldıkaçtı, şöyle devam etti: “Çok hızlı değişen, rekabetin ve bolluğun inanılmaz boyutlarda olduğu dünyamızda her markanın müşterisine ve çalışanlarına bir ‘anlam’ yaşattığı sürece başarılı olacağına inanıyorum. Bizler bu anlamı bir sosyal sorumluluk projesi bağlamında tekstille resmi birleştirerek oluşturduk. Sanatçılarımızın desenlerini elbiselere, bluzlara ve eşarplara uyguladık. Ve gelirini de KAGİDER’le paylaştık.”
Bir ressam için resmin, doku, desen ve duygular olduğunu belirten Aldıkaçtı, “Benim için ise tekstil, stil, renk ve duygularla tasarladığım büyülü bir alan. Bu yüzden NG STYLE markasının ruhunu ‘düş tasarımcılığı’ olarak tanımlıyorum” diye konuştu.

‘Düş tasarımcılığı’
Düş tasarımcılığında diğer markalardan farklılıklarının sanatla modanın birlikteliğini önemsemek olduğunu söyleyen Aldıkaçtı, “Eğer daha sürdürülebilir bir marka kurgusu yaratmak istiyorsak, bugünün tüketicilerine sadece kalite bilinci ve müşteri odaklılık yetmeyeceğine inanıyorum. Bu nedenle sanatçı arkadaşlarım Müjde Kotil ve Aydan Baktır’ın desenleri koleksiyonlarımızda hayat buldu” dedi.

Haberin Devamı

İTALYA’NIN LÜKS EV TEKSTİLİ
MARKASI FRETTE İSTANBUL’DA...

Lüks ev teksitili üzerine faaliyet gösteren Frette, Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesi’nde açtığı mağazayla Türkiye pazarına girdi. Frette Başkan Yardımcısı Simone Bocchio, 1860 yılında kurulan Frette’nin Paris, Milano, New York, Chicago, Roma, Londra, Moskova, Dubai, Hong Kong, Tokyo, Sydney gibi şehirlerde 114 mağazaya sahip olduğunu söyledi.
Frette’nin olmazsa olmazı ve asla ödün vermeyeceği en önemli şeyin üretimdeki yüksek kalite olduğunu belirten Bocchio, “Amacımız tüm koleksiyonlarımıza aristokrasi ruhunu yansıtmak” dedi. Bocchio, Frette’nin esin kaynaklarıyla ilgili olarak da şu bilgileri verdi: “Frette, Asya’dan Orta Doğu’ya, Amerika’dan Avrupa’ya dünyanın dört bir yanına ulaşarak tüm farklı kültürlerden ilham alıyor. Tasarım ekibimiz tüm bu farklı kültürlerden yarattığı sentezi koleksiyonların içine aktarıyor.”
Ankara’ya mağaza
En doğru ve stratejik destinasyonun İstanbul olduğunu vurgulayan Bocchio, şöyle devam etti: “İstanbul son 10 yılda inanılmaz yol kat etti. Hedeflerimiz arasında Ankara’da da bir mağaza açmak var.”

Haberin Devamı

‘Gerçek marka ruhu oluşturacağız...’
Geleneksel bir pazarlama kurgusundan bütünsel bir kurguya geçmeyi düşündüklerini ifade eden Nazlı Gürer Aldıkaçtı, şunları söyledi:
“Marka stratejimizi sadece taktiksel birkaç adım isim-ambalaj-imaj-tanıtımdan ibaret görmüyoruz. Tüketicinin kimlik sorunlarıyla paralellik yaratacak bir anlam yaratma amacını da önemsiyoruz. Böylelikle NG Style’ın gerçek marka ruhunu oluşturacağımıza inanıyoruz. Tüketicimizin bir anlamda markamızın gönüllü bir elçisi olmasını istiyoruz. Bütünsel bir marka anlayışı belki gözle görülmüyor ama şirketin varlığını, sağlamlığını, sanata olan tutkusunu, herkesçe hissedilir ve bilinir kılmayı sağlıyor. İnanıyorum ki uzun vadeli bir marka yatırımı o ruhu içselleştirmekten geçer.”

KOZMETİK

İnce çizgilere karşı

Yaşlanma karşıtı cilt bakım ürünlerini sunan Avon ANEW Serisi 20. yılını yeni ürünlerle kutluyor ‘Losyon’ ve ‘Göz Çevresi Bakım Losyonu’ olmak üzere iki üründen oluşan seri, Lourdes Julian Doplito Çabuk yönetiminde düzenlenen bir yüz yogası atölyesi ile tanıtıldı.

Haberin Devamı

Modern gölgeler

Golden Rose, yılbaşı gecesi için sezonun makyaj modasını taşıyan makyaj trendleri belirledi. Marka yetkilileri, “Yılbaşında pırıltılar ile birlikte gelen soft renklerin yanı sıra, metalik bir etki yaratan canlı renkler ön planda olacak” diyor.

24 ayar makyaj

Amerikalı kozmetik markası OROGOLD Cosmetics, 24 ayar altın parçacıklarıyla altının ışıltılı ve saf güzelliğini cilde taşıyor. OROGOLD ürünleri; Harvey Nichols (İstanbul Ankara), Brandroom(Nişantaşı, Suadiye) mağazaları ve Akbatı AVM’de satışa sunuluyor.

Özel tasarım rujlar

Dior Diorific’i yeniden yorumladı. Dior’un özel tasarım rujları yaldızlı bir efekt yaratıyor. Diorific yılbaşı için kırmızının dört farklı tonunda üretildi... Red carpet, wine red, timeless scarlet ve vibrant rosewood...

54 renkli palet

Yves Rocher, yılbaşına özel göz,ten ve dudak makyaj ürünlerinden oluşan profesyonel bir makyaj paleti sunuyor. 54 Renkli makyaj paletinde 24 farklı renkten oluşan far, 24 farklı renkten oluşan ruj, 6 renk seçenekli allıklar,far, dudak ve allık fırçaları yer alıyor.

Haberin Devamı

Perakendeye yönetici koçu geldi

İletişim koçu Anthony Vincent Bova, İstanbul’da kurduğu Bova Communication System Turkey Training Center ile perakende ve diğer sektörlerdeki Türk yöneticilerin koçluğunu üstlenecek...
Verecekleri eğitimin özel programlardan oluştuğunu belirten Bova, “Yılda iki defa İstanbul merkezimizde genel katılıma açık, konusu önceden belirlenmiş seminer programlarımız olacak.Yine aynı tarihlerde 8 kişiyle sınırlı olacak üst düzey yöneticilere özel ilki nisan ayında verilecek VIP Grup eğitimlerimiz de olacak” dedi.
8 Aralık’ta yapacakları Türkiye lansmanına katılım sağlayacak herkesi Bova Communication System hakında daha detaylı olarak bilgilendireceklerini ifade eden Bova, “9 Aralık’ta ise ‘başkası sizi ele geçirmeden siz kendi kontrolünüzü ele geçirin’ başlığı ile ilk Türkiye seminerimizde her sektörden ve pozisyondan profesyonellerle buluşma şansımız olacak” diye konuştu.

‘Türkler çok alçakgönüllü’
Anthony Vincent Bova, Türk yöneticilerin karakteristik özellikleriyle ilgili olarak da şunları söyledi: “Türkiye’ye çok fazla ziyaretim oldu ve bu süreçte gözlemlediğim en önemli şey Türkler’in dünyanın en alçakgönüllü insanları olduğu. Alçakgönüllü olmakla olduğunuz konumda olduğunuz için mahçup hissetmek arasında çok ince bir çizgi var. Alçakgönüllü olabilmek mükemmeldir ama o ince çizgiyi koruyabilmek çok önemlidir.
Ego yapılandırma seminerlerimde en çok üstüne düştüğüm konulardan biri alçakgönüllü olabilme yetisidir zira egonuz bazen sağlıklı iletişim engeliniz haline gelebilir ve dünyada Türkiye kadar herkesin bu kadar alçakgönüllü olduğu bir millete daha rastlamadığımı söyleyebilirim, bu çok saygıdeğer bir şey. Türk insanı bu anlamda dünyada bir çok insanın ihtiyacı olan bir özelliğe sahip diye düşünüyorum.” İş hayatında özgün olma durumunun ortadan kalktığını söyleyen Bova,”İş hayatımız rol yapmaktan ibaret ve Bova Co mmunication System’in amacı bu durumu ortadan kaldırmak. Ve kendimiz olmayı iş yaşamına adapte edebilmeyi sağlamak...” dedi.

Haberin Devamı

Kişisel yaklaşımlar
Müşterilerinin özellikle rakiplerine karşı avantaj kazanmasını sağlayan kişisel yaklaşımlar geliştirmesiyle ünlü Anthony Vincent Bova’nın eğitim verdiği bazı şirketler arasında, Givenchy, Guerlain, American Woman’s Economic Development, Financial Woman’s Association, Turkish American Chamber of Commerce and Industry, Thompson Reuters, North Fork Bank, Value Line, UBS bulunuyor.

H&M yarın Marmara Park’ta açılıyor

H&M, İstanbul’daki genişleme planına, yeni mağaza açılışları ile devam ediyor. Moda severlerin yoğun ilgi gösterdiği H&M, yarın Marmara Park AVM’de yeni mağazasını açıyor. H&M Türkiye Ülke Müdürü Leif Spang, “Kısa bir süre içerisinde gerçekleştirdiğimiz pek çok yeni mağaza açılışıyla Türkiye genelinde genişlemenin heyecanını yaşıyoruz. Türk moda severlerin yoğun ilgisi Türk pazarına girdiğimiz ilk günkü gibi devam ediyor. Marmara Park AVM’deki mağazamız ile de moda ve kaliteyi en iyi fiyatla daha çok moda severe ulaştıracağız” dedi.

CarrefourSA’da dört alışverişten biri hediye

CarrefourSA, kasım ayında yeni bir kampanyaya imza atıyor. CarrefourSA, 3 Aralık 2012 tarihine kadar farklı günlerde gerçekleştirilecek her dört alışverişten birini hediye ediyor. Kampanya kapsamında CarrefourSA Plus Kart veya Carrefour Axess ile CarrefourSA Hipermarketleri’nde yapılan dört alışverişten biri Plus Para olarak hediye ediliyor. Kampanya kapsamında yapılan dört alışveriş içerisinden en düşük tutarlı miktar, 12 Aralık 2012 tarihinde CarrefourSA Plus Kart veya Carrefour Axess’lere Plus Para olarak yüklenerek 17 Şubat 2013’e kadar CarrefourSA’da kullanılabilecek.

Mapic’e 410 yeni marka katıldı...

Perakende ve gayrimenkul sektörünün lider firmalarını bir araya getiren Mapic Fuarı bu sene 65 ülkeden 8600 katılımcı, 2400 perakendeci, 410 yeni marka, 870 yatırımcı 695 stand katılımı ve 250’ye yakın Türk ziyaretçiyi ağırladı. Geçen seneye göre yüzde 7 büyüme gerçekleşen fuarın programında yer alan konferansta AMPD, BMD ve AYD derneklerinin desteği ile bu sene ilk defa Türkiye’nin de gerçekleştireceği ana oturuma, hem Türk hem de uluslararası markalar ilgi gösterdi.

Metro 26. mağazayı Diyarbakır’da açtı

Metro Toptancı Market, yatırımlarına Diyarbakır’da devam ediyor. Bölgenin ticaret hayatına yeni bir soluk getirecek olan Metro Diyarbakır mağazası, Diyarbakır Valisi Mustafa Toprak’ın katılımıyla açıldı ve Metro’nun Türkiye’deki 26. mağazası oldu. 15 milyon euro yatırım değeri olan Metro Diyarbakır mağazası, 200 kişiye iş imkanı sağlıyor. 6 bin 900 metrekare satış alanına ve 8 bin 900 metrekare toplam alana sahip olan mağazada 45 binden fazla ürün yer alıyor.

e-perakende

Travelstart, Geziko markasıyla Türkiye’de

Online seyahat alanında Afrika Kıtası’nın lideri olan Travelstart, Geziko markasıyla Türkiye’de de faaliyetlerine başladı. Geziko’nun dün yapılan lansman toplantısına Travelstart Yönetim Kurulu Başkanı ve girişimci Stephan Ekbergh, Geziko Türkiye Genel Müdürü Mehmet Altuğ Uluceviz ve Google Seyahat Bölümü Eski Yöneticisi Ali Yılmaz katıldı.
Stephan Ekbergh, lansman toplantısında yaptığı konuşmada, Türkiye’nin kendileri için heyecan verici bir pazar olduğuna dikkat çekerek şunları söyledi:
“Merkezimiz olan Güney Afrika ile birlikte, Tanzanya, Namibya, Nijerya, Kenya ve şimdi de Türkiye’de, toplam 120 çalışanımızla hizmet veriyoruz. Türkiye ekonomik anlamda en hızlı büyüyen ülkelerden biri. Aynı zamanda internet sektöründe de süratle gelişiyor. Uçuş sektöründe de ciddi bir büyüme potansiyeline sahip.”

Seyahat arama sitesi
Lansman toplantısında konuşan Geziko Türkiye Genel Müdürü Altuğ Uluceviz ise konuşmasında, Türkiye’nin en yeni online seyahat acentası olan Geziko.com’un havayolu uçuşlarında anlık karşılaştırma, araba kiralama ve online otel rezervasyonu sağlayan, öncü bir global seyahat arama sitesi olduğunu belirtti.
Online uçak bileti satışı, otel rezervasyonu, araç kiralama, gibi alanlarda faaliyet gösterdiklerini söyleyen Uluceviz, seyahat sigortası, isteğe bağlı tur paketleri ve diğer tüm Travelstart hizmetlerinin de yeni faaliyetler olarak Geziko bünyesine ekleneceğini aktardı.