02.03.2025 - 07:01 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Kärcher Türkiye, 2024 yılında ev tipi ürün grubunda bir önceki yıla kıyasla euro bazında yüzde 75’e varan bir büyüme gerçekleştirdi. Kärcher’in küresel yapılanmasında, Almanya’daki güçlü merkez ile koordineli çalışan etkin bölgesel yapılar bulunuyor. Türkiye’nin de içinde yer aldığı Güney Avrupa bölgesi; İspanya, İtalya, Portekiz, Malta ve Yunanistan’ı kapsıyor.
Kärcher Türkiye Genel Müdürü Gökhan Gökmen, “Altyapı ve personel yatırımlarımıza hız kesmeden devam edip, marka yatırımlarımızı artırarak 2025 yılında euro bazında en az yüzde 15 büyüme hedefliyoruz. Lider konumumuzu daha da güçlendirirken, inovatif ürünlerimizle sektörde dönüşüm yaratmayı sürdüreceğiz” dedi.