12.12.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:
Eylem Türk
Audi City'nin Berlin ve Londra gibi sadece beş şehirde açılacağını belirten Engin, bu şehirlerden birisinin de İstanbul olacağını açıkladı.
Engin, "2 milyon euro'ya malolacak Audi City'de müşteri interaktif olarak istediği arabayı yaratacak. Bu yıl Darty, Nokia, Brandroom, Quicksilver ve Guess gibi giden markalarımız da oldu" diye konuştu.
Lüksler büyüyor
Engin, Louis Vuitton'un 160 metrekare satış alanı olan mağazasını büyüterek 500 metrekare civarına çıkaracağını anlattı. Büyümenin bu markayla sınırlı kalmadığını kaydeden Engin, şöyle devam etti: "Aynı şekilde Hermes satış alanını iki kat artırıp 200 metrekareyi aşacak. Gucci, 400'den 500 metrekarenin üzerine çıkacak. Beymen, 4 bin 800 olan satış alanına 700-800 metrekare daha ekleyecek. Miu Miu, Loro Piana, Hugo Boss gibi markalar da mağazalarını en son konseptlerine göre yenileyecek."
Gece yarısına kadar açık
Tolga Engin, geçen yıl 21 Aralık’ta düzenledikleri, 22.00-24.00 saatleri arasında mağazalarda önemli trafik yaratan ‘En Uzun Alışveriş Geceleri’ etkinliğini, bu yıl 19-20 Aralık ve 26-27 Aralık tarihlerinde gerçekleştireceklerini aktardı. Etkinlik kapsamında, bahsi geçen tarihlerde tüm AVM 24.00’e kadar açık kalacak.
Yılın son aylarında gerçekleştirilen iki yeni projeyle, çocuklar ve engelli vatandaşları hedeflediklerini anlatan Tolga Engin, ayrıca AVM'lerin pazar günü kapatılmasına ilişin kanun tekliflerini değerlendirdi. Engin, "Böyle bir kararın alınacağını sanmıyoruz. Çünkü böyle bir karar Türkiye ekonomisinin büyümesi açısından risk taşır ve işsizliğe neden olur. İstihdam doğrudan 7'de 1 oranında azalır" dedi.