02.03.2011 - 02:43 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Açılışı Vakko ürünlerini satarak yapacak olan Daybuyday.com, moda ve aksesuar kategorilerinin yanı sıra kozmetik ve çocuk gibi kategorilerde de faaliyet gösterecek.
Hepsiburada.com’un Genel Müdürü Aytuğ İğneli, Türkiye’nin en güçlü markalarından ünlü Vakko çadırı ile açılışı yapacaklarını belirterek Valentino, Prada gibi önemli markalarla da müşterileri buluşturacaklarını kaydetti.
10 milyon dolarlık yatırım
Daybuyday.com Genel Müdürü Dinç Artman da, 4 gün Vakko çadırı ürünlerinin satılacağını belirterek, “3 bin civarında Vakko ürünü satacağız. Cem Hakko çadırın internetteki satıştan sonra fiziksel olarak son kez bu yıl açılacağını söyledi” dedi.
Artman, hedeflerinin markaları stok yükünden kurtarmak ve müşterilere hayallerindeki markaları satın alabilecekleri fiyatlarda sunmak olduğunu belirtti.
Artman, günlük 5-6 kampanya yapılacağına değinirken, siteye davet yoluyla giriş yapılacağını söyledi. İki yılda 10 milyon dolarlık yatırım planladıklarını ifade eden Artman, “İlk yıl için 20 milyon TL’lik ciro hedefliyoruz” dedi.
Yüzde 90’a varan indirim
Daybuyday.com ürünlerinde yüzde 90’a varan indirim oranları olacağını ifade eden Artman, tedarikçilerine hızlı stok eritme imkanı sunarken, müşterilerini cazip indirimlerle buluşturacaklarını kaydetti.
Türkiye’nin internet kullanıcı sayısı açısından dünyada 12’nci, Avrupa’da ise 4’üncü sırada olduğunu belirten Aytuğ İğneli de, bu potansiyelin Amerika ve Avrupa’daki ciro mutlak değerlerine göre küçük olduğunu kaydetti.
Aytuğ İğneli, Türkiye 35 milyon internet kullanıcısı ile e-ticarette büyük potansiyele sahip olduğunu belirterek, “Türkiye’de internet kullanıcı oranı yüzde 48’e çıktı. E- ticarette 2011 için 25 milyar liralık bir potansiyel hesaplıyoruz” dedi.