09.11.2017 - 02:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
2003 yılında Jack Wong tarafından kurulan marka, son yıllarda Avrupa ve dünyaya açılarak kısa sürede 30’dan fazla ülkede faaliyet göstermeye başladı. Meizu, Türkiye ile ilgili planlarını da tamamlayarak sektörün deneyimli isimlerinden Murat Sungur Özkan’ı ülke müdürü olarak atadı.
Meizu Türkiye Ülke Müdürü Murat Sungur Özkan, ilk stratejik hamlesini sektörde yıllardır başarıyla taşıdığı markalarla lider konumda olan Genpa ile imzaladığı distribütörlük anlaşması ile yaptı.
Teknik ağ kuruyor
Özkan, her zaman Çin’de geniş kitlelerin Meizu markasına olan ilgisi ve sadakatinin dikkatini çektiğini belirterek, “Şimdi Meizu’nun Türkiye ülke müdürü olarak hedefim aynı ilgi ve sadakati Türkiye’de oluşturmak ve bunu başarabilmek. Önceliğimiz satış ve teknik servis operasyonunda da tıpkı akıllı telefonlarımızın tasarımında olduğu gibi kullanıcıyı ön planda tutacağımız bir ağ oluşturmak. Bu noktada Türkiye’de Genpa’nın güvencesiyle, dünyada 30’dan fazla ülkede elde ettiğimiz tecrübe ve başarı ile birleştirerek Türkiye pazarına iddialı bir şekilde girmeyi hedefliyoruz. Modern, yenilikçi tasarım anlayışımız ve sahip olduğumuz yüksek teknoloji bu iddiamızı da destekliyor” diye konuştu.
20 milyon satış yaptı
Meizu, 2015 yılında e-ticaret devi Alibaba’dan 590 milyon dolar yatırım almış ve yine aynı sene 20 milyon akıllı telefon satışı yapmayı başarmıştı. Kasım ayı içinde tüm Türkiye’de satışa sunulacak olan Meizu akıllı telefonlar, Genpa’nın geniş distribütörlük ve teknik destek ağından yararlanacak.