01.07.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Burak Destici, “BSH çatısı altında aynı sektörde dört değerli markamız var. Profilo, gözde ve pozitif markalarımızdan biri. BSH çatısı altında Türkiye’ye özel bir marka. O yüzden farklı bir yeri var” dedi. Mustafa Işkıncı ise, 1996’da Profilo’nun BSH bünyesine katıldığını hatırlatarak şöyle devam etti:
“Son dört yılda yaklaşık 300 satış noktası açmışız. Geçen sene 100’üncü yılda 101 mağaza yaptık. 100’üncü mağazamızı da Sivas’ta açtık. Bu yıl 100 yeni mağaza hedefimiz var. Şu an 64 mağazamızı açtık.”
Işkıncı, Türkiye’de ve dünyadaki beyaz eşya sektörüne dair verileri de paylaşarak, Türkiye’de ortalama 9-10 milyon beyaz eşya satıldığını kaydetti. Tüketicide beyaz eşyasız ev olmaz anlayışı olduğunu dile getiren Işkıncı, “Sektör bu sene yılı yine büyümeyle kapatacak. Yılı hacim bazında yüzde 13 büyümeyle kapatacağını tahmin ediyoruz” dedi. Ekin Sarfati de Profilo’nun yeni iletişim dili ‘Oh be Profilo Yapmış’ ile ilgili süreci anlattı.