24.10.2008 - 00:55 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Toplantıda Türk işadamları ve CEO’larla bir araya gelen Wozniak, kurulduğu 1976 yılından beri dünyadaki teknolojik gelişimeye tanıklık eden Apple’ın başarısının ardında yenilikçi yaklaşımının olduğunu söyledi.
İnsanlar ne istiyor?
Yaratıcılık üzerine kurduğu iş yaşamı felsefesini 30 yılı aşkın süredir devam ettirdiğini bildiren Wozniak, ‘Herkesten farklı ne yapabiliriz?’ sorusunun yaratıcılığın başlangıcı olduğunu söyledi.
Apple’ın başarısının yenilikçiliğe bağlı olduğunu vurgulayan Wozniak, yenilikçilikteki sırrını da “Apple’ın inovasyon stratejisi teknolojiden öte insana yakın olmakla ilgili. Yani her seferinde şunu soruyoruz: ‘İnsanlar gerçekten ne istiyorlar?” sözleriyle açıkladı.
‘Yeni icat gerek’
Sıradan olmayan her insanın lider olmak istediğine dikkat çeken Wozniak, burada önemli olan noktanın başkalarının düşünmediği yöntemi bulmak olduğunu belirtti.
Wozniak, her 20 yılda bir insanların yeni bir ürüne ihtiyaç duyduğunu, bu günlerde de aklında yeni bir ürün fikrinin var olduğunu belirterek “Çünkü yapılan hesaplara göre yeni bir ürün icat etmek gerekiyor” dedi.