06.12.2020 - 07:00 | Son Güncellenme:
DUYGU ERDOĞAN
Koronavirüs pandemisi turizm sektörünü ve tüketici alışkanlıklarını yeniden şekillendirmeye devam ederken, yeni oluşumlar, markalar ve etkinlikler de beraberinde geliyor. Toplantı, teşvik gezisi, kongre, sergi etkinliklerinin turizm çatısı olan MICE sektörü de bu kapsamda gücünü yeniden kazanmak için global buluşmalara ara vermeden devam ediyor. Turizm sektörünün çeşitli alanlarında 20. yılını kutlayan HBS Group da bu kapsamda yeni bir deneyime öncü olmak için yola çıktı. ‘Korumalı etkinlikler başlasın’ diyerek temmuzda Summer M.I.C.E. Fest & Networking organizasyonunun ilkini gerçekleştiren grup, etkinliğin ikincisini ise 4-5 Haziran’da düzenlemeye hazırlanıyor. HBS Group Genel Müdürü İlker Habeşoğlu, “Kendi içimizde bir moral etkinliği olan bu buluşmaya, haziranda ulusal ve uluslararası bir kimlik kazandıracağız. Turizm sektörünün önemli isimleriyle MICE sektörünün geleceğe yön vermek istiyoruz. Pandemi nedeniyle zor bir dönem geçiren turizmde, en çok etkilenen alan MICE oldu. Organizasyonumuzun aynı zamanda yeni ve güçlü bir MICE turizminin de sesini duyurmasını istiyoruz” diye konuştu.
İlker Habeşoğlu, Summer M.I.C.E. Fest & Networking organizasyonunun ikincisinin 4-5 Haziran 2021 tarihlerinde İstanbul Life Park’ta gerçekleştirileceğini anlatırken, ilk danışma kurulu toplantısının da yapıldığını söyledi. Turizm ve tanıtım endüstrilerinin önde gelen isimlerinin yer aldığı danışma kurulu, etkinlikle ilgili görüş alışverişinde bulundu.
Toplum sağlığı başta olmak üzere, tüm planlamaları ve hazırlıkları titizlikle planladıklarını anlatan Habeşoğlu, “Dünyada büyük ses getirecek. Öneminin en büyük nedeni, dünyada bu boyutta ilk ve tek açık havada gerçekleştirilen M.I.C.E. organizasyonu olması” dedi.