Egeİsviçreli marka, Türkiye pazarında

İsviçreli marka, Türkiye pazarında

15.08.2020 - 00:03 | Son Güncellenme:

Zihinsel performans üzerine odaklanan enerji içeceği David, satış yaptığı yedi Avrupa ülkesinden sonra Türkiye pazarına giriyor.

İsviçreli marka, Türkiye pazarında

“Akıllı Ol” sloganıyla tüketicilerle buluşan David; sık sık zor kararlar almak zorunda olan, fazlasıyla strese maruz kalan, zamanla yarışan, aynı zamanda tüm zorlukların içinde soğukkanlılığını ve iletişim tarafını koruyup güçlendirmek durumunda olan yöneticiler, beyaz yaka çalışanlar, yazılımcılar, tasarımcılar, sanatçılar, yazarlar, sağlık çalışanları, video içerik üreticileri, bilgisayar oyuncuları ve akademisyenlere ulaşmayı hedefliyor

Haberin Devamı

Özel formül ve aroma

Genç ve dinamik nüfusa sahip olan Türkiye’yi çok sevdiğini ve önemsediğini belirten İsviçreli markanın CEO’su Francesco Spagnolo, “Türkiye operasyon merkezini İzmir’de kurduk. İlk etapta İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyük şehirlerde dağıtıma çıkacağız. David, kendine has aroması ve sahip olduğu özel formülle Türk tüketicilerin tercihi olacak” diye konuştu.

 

KEŞFETYENİ
Bir dönem David Beckham'a çok yakındı! İspanya'da ölü bulundu
Bir dönem David Beckham'a çok yakındı! İspanya'da ölü bulundu

Cadde | 07.04.2025 - 11:06

Geçtiğimiz günlerde 50. yaşını Miami'de doğum gününü görkemli şekilde kutlayan David Beckham büyük şok yaşadı.

Yazarlar