EgeEtkinliklerin aranan markası

Etkinliklerin aranan markası

18.06.2019 - 07:50 | Son Güncellenme:

.

Etkinliklerin aranan markası

FranchIse sektörünün lider markalarından 1453 Osmanlı, düzenlediği ya da katıldığı etkinliklerle de adından söz ettiriyor. Kariyer günleri, fuarlar, sosyal sorumluluk projeleri, huzurevi ziyaretleri gibi pek çok farklı alanda etkinliğe katılan 1453 Osmanlı’nın katıldığı organizasyon sayısı 100’ü aştı. Geçtiğimiz aylarda Fransa’nın Saint-Etinne kentinde düzenlenen Saint-Etienne Türkiye Festivali’ne katılan 1453 Osmanlı yoğun ilgi gördü.

Haberin Devamı

İşbirlikleri

TEDx İzmir, Birlikte Koş, Bayim Olur Musun gibi hem sektörel hem de kültürel birçok etkinlikte boy gösteren 1453 Osmanlı’nın Kütahya Porselen ile de işbirliğine gitti. 1453 Osmanlı bu iş birliği ile SIRHA, ZUCHEX, İstanbul Coffee Fest, Ankara Coffee Fest, Coffee Festival İzmir gibi etkinliklerde kahveleriyle Kütahya Porselen standında yer aldı. İş birliklerini 2019’da da yenileme yolunda ilerleyen Kütahya Porselen ve 1453 Osmanlı, yer aldıkları her etkinlikte ziyaretçilerden en çok ilgi gören markalardan oldu.