31.01.2023 - 00:00 | Son Güncellenme:
Sağlık Bakanlığı’nın başlattığı, “Sağlıkta Dönüşüm Programı”nın da tam olarak bunu hedeflediğini dile getiren Durgun, yapılan araştırmaların, fiziksel ve çevresel koşulların hasta memnuniyetini önemli derecede etkilediğini ortaya koyduğunu dile getirdi. Durgun, “Hasta memnuniyetinin ve devamlılığının sağlanmasında, otelcilik hizmetleri, en az tedavi hizmetleri kadar önemli. Tıbbi ve teknolojik yeterliliğe ek olarak bakımsız ve otelcilik hizmetleri yetersiz olan bir hastane, hastalar için mutlak şikayet ve tatminsizlik nedeni” dedi. Son yıllarda hasta odalarının tasarımında 5 yıldızlı otel konforunun standart hale geldiğini ifade eden Durgun, “Bu yönelişin sebebi, hastalara daha iyi hizmet vermek ve tüketici memnuniyetini artırmanın yanında, elbette sağlık turizminde tercih edilen bir kuruluş haline gelmek. Sağlığı, konaklama ve yiyecek-içecek hizmetiyle birlikte verme, hastanelerde hasta hizmetleri ve otelcilik ve destek hizmetleri müdürlüğü birimlerinin kurulmasına neden oldu” diye konuştu.