10.02.2007 - 00:00 | Son Güncellenme:
Chic'in doğuş hikayesinden başlamak gerekirse... Butiğin sahiplerinden Ulaş Şekeroğlu ve Güray Bozbay Japon sokak modası akımının tüm dünyada popüler olmasıyla birlikte soluğu Japonya'da almışlar. Ve farklı mağazalardan seçtikleri modelleri kendi dükkanlarında satmaya karar vermişler. Yeni butiklerine de İngilizcede şık anlamına gelen chic adını vermişler.Şekeroğlu, Japon sokak modasını şöyle anlatıyor: "Japon sokak modası denince akla renk cümbüşü ve karmaşa geliyor. Çok yaratıcılar. Sınırları yok. Kat kat giyiniyor, üzerlerine bin tane takı takıyorlar. Japonya'da çift yerine tek olarak ayakkabı satan mağazalar var. Çünkü iki farklı ayakkabıdan bir çift yapmaya bayılıyor gençler.Sonuçta anime ve manga Uzakdoğu çıkışlı. Bu nedenle çizgi karakter baskılı giysileri çok seviyorlar. Hello Kitty markasına herkes hayran orada. Tüm taksilerin içi Hello Kitty ürünleriyle dolu." Yaklaşık üç yıl önce Ankaralıları Japon sokak modasıyla tanıştıran Chic, ikinci şubesiyle şimdi İstanbul Beyoğlu'nda. Chic'te ayakkabıdan çantaya, elbiseden takıya pek çok ürün var: Tahta tabanlı botlar, Mickey Mouse baskılı çantalar, Hello Kitty cüzdanlar... Ulaş Şekeroğlu'nun ortağı Sertaç Haznedaroğlu'nun lego oyuncaklarından yaptığı takılar mağazanın son günlerdeki en popüler parçası. Tüm tasarımlar alışılmışın dışında. Renkli, eğlenceli ve şaşırtıcı. Her parçadan en fazla beş adet getirtiliyor. Bu nedenle magazin sayfalarının moda tabiriyle birileriyle "pişti olma"nız oldukça zor. Ayakkabılar 100, botlar 150, çantalar 40, takılar 15, kıyafetler 45 YTL'den başlıyor. Lego oyuncaktan takı